عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم:

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم گفت: کسی که در مقابل این انقلاب استادگی کند راهی جز شکست در انتظارش نیست این به خاطر این است که این انقلاب به دست امام زمان(عج) اداره می شود.

ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی سرانجامش جزء شکست نخواهد بود

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ آیت الله سید مرتضی میرکتولی شامگاه روز گذشته در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه بقیة الله الاعظم سفیران هدایت گرگان بعد از تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این حوزه های علمیه کسانی تحصیل کرده اند که امروزه به عنوان الگویی برای ما شده اند، کسانی که در این حجرات شب زنده داری کرده اند و با خدای خود راز و نیاز کرده اند و در راه خدا شهید شده اند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم ابراز کرد: این انقلاب اسلامی ما که متولد جنبش قدرت مردم ما بوده است را به سادگی نمی توان به آن نگاه کرد، علامه مجلسی کسی بود که بعد از 400 سال بدنش را از خاک در آورده بودند بدنش سالم بوده است.

آیت الله میر کتولی عامل رساندن پیام الهی را به مردم بقیة الله الاعظم دانست و متذکر شد: مردم قدیم گرگان هم در جریان هستند که قدرت کمونیسم در این شهرستان بی داد می کرد، در همین ایران بسیاری از مردم دعا می کردند که زود تر بمیرند تا از ظلم و جور نجات پیدا کنند.

مؤسس و دبیر مجمعه الهی قرآن کریم با اشاره به خدمات امام خمینی (ره) به کشور ما تصریح کرد: در اوج مشقت های موجود در کشور یک عالمی به پا می خیزد که هیچ ترسی از ظلم و جور نداشته و با قدرت تمام در مقابل استکبار ایستادگی می کند، وجود این عالم بزرگ صمدانی باعث شد که دنیا در مقابل انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

 

وی متذکر شد: امروز اگر کسی بخواهد در مقابل این انقلاب ایستادگی کند به سرنوشت انسانهای قبل از انقلاب دچار می شود، در تمام دنیا دو تفکر بیشتر وجود ندارد یکی تفکر امپریالیسم و یکی تفکر اسلامی، که تفکر اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

میر کتولی با بیان اینکه مسأله امامت و رهبری مسأله روز دنیا است خاطر نشان کرد: بنده به این طلبه های جوان عرض می کنم بسیاری از کشور های اروپایی سفر کرده ام، امروزه بسیاری از کلیساها فروخته شده و برخی دیگر تبدیل به موزه شده است.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم بیان کرد: باید سالها قدر این انقلاب و قدر و منزلت این سرزمین را بدانیم و اوست(بقیة الله الاعظم) که در این انقلاب را ندای توحید را طنین افکن می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار