مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: در ۲ ماه آینده پروازها و مسیرهای پروازی فرودگاه بین‌المللی گرگان افزایش می‌یابد.

افزایش پروازها و مسیرهای پروازی فرودگاه بین‌المللی گرگان

به گزارش گلستان24؛رامین آذری صبح امروز با اشاره به افزوده شدن یک پرواز دیگر به فرودگاه گرگان اظهار داشت: با افزایش همکاری شرکت‌های پروازی با فرودگاه گرگان در 2 ماه آینده شاهد افزایش مسیرهای پروازی این فرودگاه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: هواپیمایی شرکت پویا در فرودگاه گرگان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شرکت سبز گشت امید بومی گلستان با یک فروند هواپیما mbraer-145 فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان این که در هفته 18 پرواز به پروازهای این فرودگاه افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: با این پرواز جدید تعداد پروازها از گرگان به دیگر نقاط به 86 پرواز در هفته می‌رسد.

آذری تصریح کرد: هواپیمای این شرکت در فرودگاه گرگان مستقر می‌شود و پرواز این هواپیما با گنجایش 50 مسافر در مسیر گرگان به تهران است.

مدیرکل فرودگاههای گلستان خاطرنشان کرد: در 2 ماه آینده مسیرهای جدید پروازی به مراکز استان‌ها در برنامه خود داریم و با استقبال مردم این پروازها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه 2 پرواز ساعت 6:30 صبح شنبه و یکشنبه با این هواپیما به مقصد گرگان به تهران خواهیم داشت، افزود: به دنبال سهل و آسان کردن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به فرودگاه گرگان هستیم و این برای نخستین بار است که با حضور سرمایه‌گذار داخلی این اتفاق رقم خورد.

آذری گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان هواپیمایی کشوری آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است و به دنبال آسان کردن کارها برای ترغیب سرمایه‌گذاران برای رونق استان گلستان هستیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار