۲۵ اقامتگاه بوم گردی و ۴ مجموعه گردشگری گلستان امروز باحضور علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

اقامتگاه‌ های بوم گردی و مجموعه‌ های گردشگری در گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان24؛ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان در این مراسم گفت: به صورت متمرکز، ۲۵ اقامتگاه بوم گردی و ۴ مجموعه گردشگری گلستان، با مبلغ کل سرمایه گذاری ۴۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۴۱۵ نفر و غیرمستقیم ۶۰۰ نفر افتتاح شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اصلی‌ترین موضوعات مورد پیگیری حوزه گردشگری کشور، بوم گردی است و در این بخش برنامه ریزی شده تا در کشور ۲ هزار نقطه افتتاح شود، گردشگری گلستان این اطمینان را می‌دهد تا پایان سال ۹۷، عدد بوم گردی را به ۱۰۰ برساند.

مدیر کل گردشگری گلستان با اشاره به اینکه در گلستان ۲۱۸ تشکل ثبت شده است گفت: ما در این بخش رتبه نخست را در کشور داریم و تمام تلاش ما بهره گیری مناسب از ظرفیت جوانان است.

وی افزود: بعد از افتتاح طرح ها، نشست هم اندیشی جوانان سا زمان‌های مردم نهاد و سمن‌های فعال در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان برگزار شد.

صبح امروز پیش از افتتاح این طرح‌ها نیز، ۲ پروژه هتل رضایی و هتل پارتیان گرگان نیز با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار