جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری سارقان سابقه‌دار و اعتراف آنان به ۷۶ فقره سرقت در طرح عملیاتی ظفر۸ در مینودشت خبر داد.

سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دام قانون

به گزارش گلستان24؛به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: طرح عملیاتی ظفر8 با بسیج تمام نیروها و امکانات و با همکاری رده‌های پلیس‌های تخصصی بامداد دیروز در شهرستان مینودشت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از این طرح را افزایش ضریب امنیتی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس عنوان کرد و گفت: در این طرح 3 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

فروزان گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به 75 فقره انواع سرقت از جمله سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و طلا و جواهرات اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین گفت: در همین راستا و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20 دستگاه گوشی تلفن همراه ، 17 عدد کارت عابر بانک، 6 النگو طلا، 2 حلقه انگشتر، 3 قطعه اشیاء عتیقه و دیگر لوازم سرقتی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان برخورد با خرده‌فروشان و عوامل تهیه و توزیع موادمخدر را از دیگر فعالیت‌های پلیس در طرح ظفر 8 اعلام کرد و گفت: در این عملیات 22 متهم تحت تعقیب و 17 فروشنده موادمخدر دستگیر و 39 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

سرهنگ فروزان همچنین گفت: با تلاش ماموران انتظامی در این عملیات 69 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی در اجرای موفقیت آمیز این طرح خاطر نشان کرد: این طرح استمرار داشته و در دیگر شهرها و نقاط مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: این گونه افراد باید خود را با هنجارهای موجود در جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار