نویسنده آمریکایی در گلستان:

مدیر نشریه آمریکایی «جنگ فرهنگ‌ها» با بیان اینکه ترامپ کل دنیا را با ایالات متحده دشمن کرده است، گفت: همه می‌خواهند بدانند قوانین و قاعده بازی رعایت می‌شود یا نه؟.

ترامپ کل دنیا را با ایالات متحده دشمن کرده است/ اسرائیل سیاست اول آمریکاست
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ پروفسور مایکل جونز عصر امروز در سلسله نشست‌های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» در استان گلستان اظهار کرد: دونالد ترامپ چالشی برای حکومت قدرت بود و هیلاری کلینتون صراحتا اعلام کرده بود نماینده حزب قدرت است، کلینتون کسی بود که محمد قزافی را از بین برد و لیبی را نابود کرد ولی ترامپ گفت که من این شرایط را احیا می‌کنم و نیروهای نظامی را از کشورهای خارجی بیرون می‌کنم و به آمریکا برمی‌گردانم.

وی تصریح کرد: مردم آمریکا به ترامپ رأی دادند سه حزب در آمریکا وجود دارد دو حزب طرفدار پول و قدرت هستند و یک حزب طرفدار هیچ چیز نیست، دولاند ترامپ وقتی شروع به فعالیت انتخاباتی کرد احزاب قدرت بر علیه او اعلام جنگ کردند

مدیر نشریه آمریکایی «جنگ فرهنگ‌ها» با اشاره به اینکه نیویورک توسط یهودی‌ها اداره می‌شود، افزود: ترامپ برای اینکه خودش را در مقابل فشار قدرت‌ها حفظ کند با یهودی‌ها وارد پیمان شده است برای اینکه فکر می‌کند تنها گروه قدرتمندی که می‌تواند از او حمایت کند همان یهودی‌ها هستند.

جونز با بیان اینکه شعار ترامپ این بود که اول آمریکا، گفت: اکنون شرایط به گونه‌ای شده که سیاست اول آمریکا، اسرائیل است.

وی بیان کرد: سه دلیل وجود دارد که به خاطر آن توافق هسته‌ای بین ایران-آمریکا از بین رفته است آن سه دلیل سه شخص هستند و سیاست‌های خارجی آمریکا را تعیین می‌کنند و همه آنها یهودی هستند.

مدیر نشریه آمریکایی «جنگ فرهنگ‌ها» با اشاره به اینکه اکنون یک بحران جهانی داریم، اظهار کرد: این بحران که همچنان آیا قائله بازی آمریکا در دنیا رعایت می‌شود یا نه؟ یک سوال اساسی است.

جونز ادامه داد: وقتی آمریکا قراردادی را امضاء می‌کند قانون و دادگاهی آن را لغو نمی‌کند سوال اینجاست که آیا همه در برابر قانون برابرند، یا گروهی وجود دارد که هیچ قانونی برای آن تعریف نشده است و آن گروه همان یهودی‌ها هستند.

وی با اشاره به هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی گفت: اکنون در هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی هستیم در این شرایط به همه شلیک می‌کنند به زن، بچه، پیر، جوان، خبرنگار رحم نمی‌کنند و تمدن و بشریت برای آنها معنایی ندارد و به چیزی فراتر از قانون پایبندند.

سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی با بیان اینکه ترامپ کل دنیا را با ایالات متحده دشمن کرده است، افزود: همه می‌خواهند بدانند قوانین و قاعده بازی رعایت می‌شود یا نه؟.

جونز در خصوص بازتاب انتقال سفارت آمریکا به قدس، ابراز کرد: مردم آمریکا حس خاصی به این قضیه ندارند که سفارت آمریکا قرار است در اورشلیم باشد یا بیت المقدس؛ 70 سال است که مردم آمریکا تحت تاثیر رسانه‌های صهیونیست هستند و تبلیغات این رسانه‌ها روی مردم تاثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: رسانه‌های صهیونیستی، فلسطینی‌ها را جوری نشان می‌دهند که انگار فلسطینی‌ها مهاجم هستند و عامل دیگری وجود دارد به نام صهیونیزم مسیحی؛ و بسیاری از روحانیون مسیحی در ایالات متحده باور دارند حق اسرائیلی‌ها است که املاک فلسطینی‌ها را برای خودشان بگیرند و این را خواست خدا به تعبیر خودشان قلمداد می‌کنند.

سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی در پاسخ به این سوال که برجام دستاوردی برای ایران نداشته و خروج آمریکا از برجام نشانه شکست نیست، گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها فکر می‌کند هر توافقی با ایران یک توافق بد است زمانی صهیونیست‌ها خوشحال می‌شوند که ایران نابود شود و دولتی تحت سلطه و سیطره آنها در ایران ایجاد شود.

جونز افزود: اوباما و دموکراتها تلاش داشتند سلطه یهودی‌ها را کم کنند به همین خاطر آی پک شکست خورد، حتی رهبر انقلاب اسلامی بارها اعلام کردند که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست.

وی بیان کرد: نکته مهم برگشتن به تحریم‌هاست ایرباس قرارداد 16 میلیارد دلاری برای تحویل هواپیما بسته است ایالات متحده تحریم‌ها را اعمال کرده است فکر نمی‌کنم در دنیا شرکتی باشد که چنین قرارداد سنگینی را بی‌خیال شود و آن را کنار بگذارد.

سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی ادامه داد: ممکن است یکی از این دو اتفاق رخ دهد آمریکا برای ایرباس استثناء قائل شود یعنی اینکه تحریم‌ها برای کشورهای قدرتمند اعمال نشود، یا اینکه کشورهای قدرتمند اروپایی اتحادشان را با آمریکا از بین ببرند و بخواهند مستقل باشند.

جونز گفت: اگر همچنان مرکل نخست وزی آلمان خواسته‌های مردم آمریکا را بر مردم آلمان ترجیح دهد دفعه بعد در انتخابات رای نخواهد آورد و این همان اتفاقی بود که در انتخابات قبلی آلمان رخ داد و حزب ملی طی 16 روز توانستند کلی رای آورند و مرکل نخست وزیر شود.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام تنها شرایط را بدتر کرده است، اظهار کرد: به خاطر بمب ایتم به ایران فشار آوردند لذا اگر تضمینی از سوی اروپایی‌ها به ایران داده نشود دیگر برجام فایده‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار