امام جمعه بندرگز:

امام جمعه بندرگز گفت: امروز آزمون بزرگ مسوولان بعد از خروج آمریکا از برجام حفظ عزت و اقتدار ملت ایران است این خروج نشان داد که دشمن قابل اعتماد نیست.

ماموریت مسوولان پس از خروج آمریکا از برجام حفظ عزت ملی است/ آزادسازی خرمشهر الگویی برای محور مقاومت منطقه است

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: از سوی جمهوری اسلامی ایران کشتار بی‎رحمانه ده‎ها تن و زخمی شدن تعداد بی‎شماری از مسلمانان فلسطیینی توسط نیروهای نظامی و نژاد پرست رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی به شدت محکوم شده است.

وی تصریح کرد: در این زمان حساس به نظر می‎رسد کشورهای منطقه به جای پرداختن به نزاع های درونی باید تمام ابزارها و نیروهای ملی و مردمی خود را در راستای مبارزه با سیاست‎های توسعه طلبانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی به‎کارگیرند.

امام جمعه بندرگز ادامه داد:انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف یک خیانت آشکار مثلث شوم آمریکا، آل یهود و آل سعود برای یهودی‎سازی قدش شریف است و این حرکت در سالروز نکبت سلطه و تجاوز شکل گرفته است.

حسینی تاکید کرد: شعله خیانت وجنایت مثلم شوم عبری، عربی و آمریکایی برای یهودی‎سازی قدس با گسترش انتفاضه ملت‎های مسلمان، دامن ناپاک آل سعودرا به آتش خواهد کشید.

وی گفت: خنجری که سعودی‎های خیانت پیشه در همراهی با صهیونیست‎ها و آمریکایی‎ها در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف وارد کردند در آینده نزدیک بر قلب خائنان آل سعود فرود خواهد آمد.

امام جمعه بندرگز یادآور شد: در جنایتی که رژیم اشغالگر قدس بر تظاهرات مسالمت‎آمیز فلسطینی‎ها داشتند 61 نفر به شهادت رسیدند و 2 هزار و 770 نفر زحمی شدند که در بین زخمی شدگان 225 کودک و 79 زن وجود داشت.

حسینی به مذاکره هسته‎ای اشاره کرد و یادآور شد: اگر تا دیروز تحریم‎ها متغیر بر صحنه اثرگذار بود تجرب بی فائده بودن توافق  و تعامل برای تغییر اصل و یا اثر این متغیر را ثابت کرد.

وی متذکر شد: انتخاب‎های ملت ایران امروز بین دو گزینه گشایش و یا ضیق معیشت نیست بلکه برگزیدن راه عزت و یا تحقیر ملی است از این رو ضروری است تصمیم‎گیری  در مورد مختصر باقی مانده از برجام تصمیمی مبتی بر عزت ملی باشد.

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: مردم ایران و افکار عمومی جهان تجربه‎ای از دو نوع رویکرد متفاوت را در برجام شاهد بودیم  در یک سو جمهوری اسلامی ایران که به رغم بی‎اعتمادی به طرق مقابل با اجرای دقیق مفاد توافق صداقت خود را نمایان کرد و در سوی دیگر همچون آمریکایی‎ها آشکار نقص عهد کردند و یا مانند اروپا با سیاست یک بام و دو هوا عملا جانب انصاف را رعایت نکردند.

حسینی گفت: امروز آزمون بزرگ مسوولان بعد از خروج آمریکا از برجام حفظ عزت و اقتدار ملت ایران است این خروج نشان داد که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر نشان داد انتخاب مسیر پایداری و مبارزه اسلامی بالندگی و سربلندی است که در جنگ‎های متعدد نیز با تاسی از چنین روحیه‎ای افسانه شکست‎ناپذیری رژیم اشغالگر قدس را بر باد داده است.

امام جمعه بندرگز افزود: تاثیرپذیری چنین روحیه‎ای بر روند تحولات راهبردی منطقه در حدی است که امروز از محوری به عنوان مقاومت از آن یاد می‎شود./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار