دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: پست‌ و مقام نباید طعمه‌ای برای پیشرفت اشخاص باشد بلکه باید برای رضای خداوند باشد.

پست و مقام به طعمه‌ای برای پیشرفت اشخاص تبدیل نشود/ عدل توأم با احسان در دستور کار مسؤولان باشد

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کردکوی، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای آمادگی انسان است تا در طول سال در خدمت مردم و خداوند باشد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی و ولایی پست و مسؤولیت دارایی نیست بلکه بدهکاری است، تصریح کرد: برای فردی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک نظام الهی است مسؤولیت قبول می‌کند افتخار و یک امانت محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: قبول مسؤولیت برای کسی که در نظام الهی زندگی می‌کند و با نیت پاک و برای رضای خدا در این مسؤولیت کار انجام ‌می‌دهد و با مردم برخورد صحیح دارد تمام کارهایی که در حوزه مسؤولیت خود انجام می‌دهد عبادت محسوب می‌شود.

سیدحسینی با اشاره به اینکه اگر مسؤولی در مسؤولیت خود بخواهد نیت خود را خالص کند و با مردم ارتباط صحیح داشته باشد باید ارتباطش با خدا بیشتر شود، تأکید کرد: گرچه مسؤولیت امری اعتباری است اما قبول مسؤولیت در نظام  الهی یک ارزش و افتخار است در واقع اگر کسی را شایسته قبول مسؤولیت دانستند و فرد نیز توانمندی لازم را داشته باشد فرد موردنظر باید قبول آن را افتخار بداند.

رئیس سابق دادگستری شهرستان کردکوی با بیان اینکه عدل و احسان به صورت توأمان باید در کار مسؤولان وجود داشته باشد، یادآور شد: پست‌ و مقام نباید طعمه‌ای برای پیشرفت اشخاص باشد بلکه باید برای رضای خدا باشد.

وی گفت: رئیس جدید دادگستری و دادستانی کردکوی سابقه درخشانی دارند و امید است با تعامل بتوانند  در پیشبرد امور گام‌های مفیدی بردارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: با وجود اینکه حوزه قضایی حوزه خاصی است اما در زمان فعالیت در کردکوی برای پیشرفت کارها علاوه‌بر حفظ حوزه کاری خود، با دیگر دستگاه‌ها تعامل داشتیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات «حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی» در دادگستری کردکوی تقدیر و قدردانی شد و «حجت‌الاسلام رمضان بازاری» به‌عنوان رئیس جدید دادگستری کردکوی منصوب و معرفی شد، همچنین در این مراسم از زحمات « محمدصادق اسماعیل‌زاده» تقدیر و «رمضان جمشیدی» به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب کردکوی معرفی شد.

حجت‌الاسلام «سیدرضا سیدحسینی» پیش از این، در اسفندماه سال 1396 با حضور دادستان کل کشور به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان معرفی شده بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار