با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان

شهردار جدید کردکوی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و جمعی از مسؤولان در دومین جلسه شورای اداری کردکوی معرفی شد.

شهردار جدید کردکوی معرفی شد

به گزارش گلستان24؛ ظهر امروز و در دومین جلسه شورای اداری کردکوی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، فرماندار کردکوی و مدیران ادارات شهردار جدید کردکوی معرفی شد.

در این جلسه از زحمات »بهروز کوه‌نشین» سرپرست سابق شهرداری کردکوی تجلیل و قدردانی شد و «شهرام شاکری» به‌عنوان شهردار جدید کردکوی معرفی شد.

شهردار جدید کردکوی در این مراسم اظهار کرد: شرح وظایف شهرداری‌ها در قالب چهار بخش خدماتی، فعالیت‌های عمرانی، نظارتی و اداری و مالی تقسیم می‌شود.

شهرام شاکری با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری‌ها به صورت روزانه توسط مردم رصد می‌شود، بیان کرد: متأسفانه شهرداری‌ها در سال‌های اخیر به وظایف اجتماعی و رویکردهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی توجه نداشتند اما امروز جزو وظایف اصلی شهرداری‌ها یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد شهر سالم باید مشارکت همه مردم وجود داشته باشد، یادآور شد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در راستای تحقق اهداف مورد نظر حرکت کند و نیازمند پشتوانه همه مردم و مسؤولان است.

شهردار جدید کردکوی، تکریم ارباب رجوع در شهرداری را مهم خواند و خاطرنشان کرد: بنده به نگاه اجتماعی در شهرداری تأکید دارم و معتقدم در شهرداری به معنای واقعی باید ارباب‌رجوع را تکریم کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار