رئیس هیات ووشو گلستان خبر داد

رئیس هیات ووشو گلستان از حضور یک تیم از این استان در مسابقات بین‌المللی جام پارس خبر داد و گفت: 12 شرکت کننده در 12 وزن بخش تالو و ساندا شرکت خواهند کرد.

شرکت تیم گلستان در مسابقات بین‌المللی جام پارس

به گزارش گلستان24؛صدیقه جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: جام بین‌المللی پارس سوم و چهارم تیرماه به میزبانی گلستان در گرگان برگزار می‌شود و در تاریخ یکم تیرماه تیم‌ها وارد استان می‌شوند.

وی ادامه داد: در روز دوم تیرماه افتتاحیه و وزن کشی مسابقات برگزار می‌شود و در روز سوم و چهارم تیرماه مسابقات در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.

رئیس هیات ووشو گلستان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های پیش رو دو تیم از ایران شرکت می‌کنند که یک تیم با نام پارس جنوبی و یک تیم با نام استان میزبان در مسابقات حاضر می‌شود و در این رقابت‌ها گلستان نیز یک تیم شرکت کننده خواهد داشت.

جهانشاهی بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در ووشو گلستان وجود دارد مسابقات انتخابی را برگزار کردیم و در ساندا هشت شرکت کننده در هشت وزن و در تالو چهار شرکت کننده در چهار وزن خواهیم داشت.

وی گفت: نظر نهایی کادر فنی برای بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات طی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

رئیس هیات ووشو گلستان تصریح کرد: تا به امروز 6 تیم به صورت رسمی آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کردند و پیش‌بینی می‌شود در این مسابقات تیم‌های بیشتری شرکت کنند.

گفتنی است، گلستان در سال جاری میزبان هفت رویداد بین‌المللی ورزشی است که مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در مردادماه، تور جهانی والیبال ساحلی در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کاراته در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کشتی در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی جهان در پاییز امسال و مسابقات بین‌المللی اسکواش در زمستان امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار