رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: روز جهانی قدس، پدیده ای جاویدان و برگرفته از نگاه استراتژیک و اندیشه والای امام خمینی (رحمه الله علیه) است.

روز جهانی قدس، پدیده ای جاویدان است

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس و گرامیداشت این روز بزرگ گفت: روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک پدیده جاویدان و نشأت گرفته از یک نگاه استراتژیک، اندیشه والا و شخصیتی چون حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) است.

 

وی افزود: همانطور که روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان بر همه مسلمانان واجب بوده دفاع از هر مسلمانی که مورد ظلم و ستم واقع شده نیز واجب است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: امروز مردم غزه در بدترین شرایط زندگی می کنند و بیش از 10 سال است که در محاصره قرار دارند و از کمترین امکانات نیز برخوردار نیستند.

 

 وی خاطرنشان کرد: امروز راهبرد مقاومت و حمایت مسلمانان آرامش صهیونیست ها را برهم زده و همین امر باعث شده دو تابیعتی های صهیونیست به اروپا و آمریکا برگردند و جمعیت آنها هر روز رو به کاهش است و اسرائیل غاصب به فضل پروردگار نابود خواهد شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار