آئین احیای دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت امیرالمومنین(ع) با شکوه خاصی در مسجد جامع گرگان با مناجات آیت‎الله علوی گرگانی برگزار شد.

 مراسم احیای دومین شب از لیالی قدر با مناجات آیت‎الله علوی گرگانی+فیلم

به گزارش گلستان24؛دومین شب قدر در استان گلستان در حالی سپری شد که اماکن مذهبی و مقدس این استان مملو از جمعیت شب زنده‌داری بود که به امید بخشش خداوند شب را تا صبح نام‌های خدا را صدا زدند و نجوای الهی العفو سر دادند.

ندای ملکوتی و عرفانی الغوث الغوث در دومین شب ‌از لیالی قدر از مساجد حسینیه ها و مصلی ها در سراسر استان گلستان طنین‌انداز شد. این مراسم در مسجد جامع گرگان نیز با مناجات آیت‎الله علوی گرگانی ار مراجع تقلید برگزار شد.

آیت الله علوی گرگانی در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: در این شب بر قرائت سوره قدر سفارش زیادی شده است.

وی افزود: در این 3 شب همه امور زندگی بشر و تقدیر افراد را خداوند تعییین می کند و امشب شب تقدیر و عفو و بخشش است، ما باید هر چه از ذات اقدس الهی می‌خواهیم در این شب‌ها درخواست کنیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایاتی از امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: در این 3 شب باید هر آرزویی که داریم را از خداوند بخواهیم چرا که خداوند از همه اعمال شایسته و بد ما خبر دارد و عالم است.

/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار