مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: روز قدس نشانه مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل و عامل وحدت مسلمانان است.

روز قدس نشانه مخالفت جهان اسلام با اسرائیل است

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام علی خیرخواه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طول بیش از سه دهه گذشته، روز قدس همواره به عنوان یکی از شاخص ها و محورهای وحدت در جهان اسلام بوده است.
وی بیان کرد: امت بزرگ اسلام باید برای مقابله با پدیده شوم صهیونیسم و دفع آثار و پیامدهای آن به عنوان عمده ترین مانع در پیش روی وحدت مسلمانان؛اهتمام ویژه نسبت به گرامیداشت این روز و محقق سازی اهداف و مقاصد بزرگ آن داشته باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور افزود: همواره باید روز قدس با این رویکرد که وحدت عامل قدرت و توسعه یافتگی است، طرح و تبیین شود.
وی ادامه داد: امیدواریم ملت های مسلمان با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و با وحدت و اتحاد؛ نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را خنثی کنند.
در 16مرداد 1358، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیلی، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامید و از مسلمانان جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار