آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان برگزار و سید رحیم میرکریمی به عنوان معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان معرفی شد.

معرفی سرپرست جدید حوزه معاونت امداد و نجات هلال احمر

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان و معاونین و کارکنان حوزه امداد و نجات برگزار شد، غلامرضا غلامی تکریم و سید رحیم میرکریمی به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان معرفی شد.

محمد علی هروی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های غلامرضاغلامی در زمان تصدی انتظارات خود را از حوزه امداد و نجات به عنوان پیشانی فعالیتهای امدادی در جمعیت هلال احمر بیان کرد.

هروی اظهار کرد: پاسخگویی به موقع درحوادث و بلایا همراه با آمادگی لازم و کامل تیم های عملیاتی و همچنین حضور نیروهای متخصص و کاربلد در زمان وقوع حادثه، کمک اثر بخشی در امداد رسانی موثرتر خواهد کرد.

وی افزود: مدیریت صحیح منابع محدود و استفاده حداکثری و مفید از این منابع، عینی و ملموس بودن تغییرات در حوزه های کاری و پویایی ملموس در نیروها و منابع انسانی چه جریان امدادگری و چه کارمندی، برنامه ریزی صحیح در پیش گیری و پیش بینی حوادث احتمالی در مناطق خطر پذیرتر با هماهنگی و همکاری سازمان های هم سو، ارزیابی و نظارت در تمامی عرصه ها و زمینه های آموزشی امداد و نجات،  توان افزایی و برگزاری آموزشهای تخصصی و در کنار آن تمرین و تکرار مستمر و یادآوری مکرر، استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجوددر ستاد و ایجاد فرصت های ستادی همگام و همسو با اهداف سازمان برای تمامی شعب و استفاده از ظرفیتهای مفید صف در ستاد، تحلیل درست و تعیین فاصله شفاف تا زمان رسیدن به هدف از جمله مواردی است که انتظار می رود در حوزه معاونت امداد و نجات به آن عمل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار