مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بیان کرد:

تسریع روند گازرسانی به روستاها با حمایت مسئولان استانی

به گزارش گلستان24؛درحال حاضر از برنامه های مهم شرکت گاز استان گلستان تلاش برای تسریع در روند خدمات رسانی و گازرسانی به روستاهایی است که شرایط گازرسانی را دارند که این امر نیاز به مساعدت نمایندگان و مسئولین استان به ویژه در زمینه وصول مطالبات دارد تا از طریق حمایت های آنان بتوانیم هر چه سریعتر روستاهای مورد نظر را از نعمت گاز طبیعی بهره مند ساخته و خدمات خود را توسعه دهیم. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در نشستی که با حضور مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستان‌های گرگان وآق قلا برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گزارش مبسوطی از روند فعالیت های شرکت در زمینه گازرسانی و خدمات رسانی در استان و حوزه انتخابی شهرستان های گرگان و آق قلا ارائه کرد و خواستار ادامه روند همکاری در راستای توسعه ی گازرسانی و وصول مطالبات شد. 
محمدرحیم رحیمی افزود: به زودی روند گازرسانی در استان به ویژه شهرستان های گرگان و آق قلا به پایان می رسد، بنابراین بیشتر تلاش ما معطوف به بخش مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات گاز است.
در ادامه این نشست، نماینده مردم شهرستان‌های گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش های خالصانه مدیر و مجموعه کارکنان شرکت گاز استان گلستان در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی طی سنوات گذشته به ویژه در شهرستان‌های گرگان و آق قلا که باعث رونق اقتصادی آنها شده، قدردانی کرد.
مهندس هزارجریبی همچنین آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت با شرکت گاز به منظور مرتفع کردن مشکلات موجود و تسریع در روند خدمات رسانی، همکاری در زمینه وصول مطالبات و پیگیری موارد خواسته شده اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار