امام جمعه گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور ما موافق مذاکره با اروپا و آمریکا بود، این حرکت ترامپ باعث شد تا وی به این باور برسد که هر فردی با ترامپ مذاکره کند، دیوانه است.

مذاکره با ترامپ، کار آدم دیوانه است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه اظهارداشت: شهید بهشتی رهرو ولایت و رهبری بود برای همین دشمن به دنبال از میان برداشتن ایشان بود که عاقبت موفق هم شد.

وی افزود: مبارزه با استکبار و آمریکا به عنوان نماد انقلاب در ذهن مردم در زمان شهید بهشتی جا افتاد و خط و جهت‌گیری امام خمینی ( ره) روشن شد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به فضای فشار و اعتراض شدید نسبت به شهید بهشتی تصریح کرد: در آن زمان دشمن سعی داشت، شهید بهشتی را نماینده ویژه آمریکا و همراه با این کشور، بین مردم معرفی کند و با توجه به اینکه فضای شیطنت آن زمان در کشور زیاد بود، توانست ایشان را ترور شخصیتی کرده و به شهادت برساند.

وی تاکید کرد: دشمن ضمن ترور شهید بهشتی شخصیت این دانشمند را نیز ترور کرد اما بنیانگذار جمهوری اسلامی، ترور شخصیت شهید بهشتی را از بین برد و با کمک خون این شهید مقام وی را به ما نشان داد.

ترابی یادآور شد: این شهید انسان فوق‌العاده با روحی بزرگ و حقوقدانی به تمام معنا بود که لازم است مواضع ایشان در حوزه‌های مختلف برای نسل جدید روشن و تبیین شود.

وی با تاکید بر مثبت بودن خروج ترامپ از برجام برای ایران اسلامی گفت: خروج ترامپ از برجام باعث تقویت خط انقلاب شد و با توجه به اینکه رئیس جمهور ما موافق مذاکره با اروپا و آمریکا بود، این حرکت ترامپ باعث شد تا وی به این باور برسد که هر فردی با ترامپ مذاکره کند، دیوانه است.

وی اظهارداشت: انقلاب تداوم خواهد داشت و ما مطمئن هستیم فرزندان انقلاب با راه‌اندازی جریان پاک انقلابی، مدافعین و عاشق نظام هستند.

رمضانعلی عابدی، رئیس دادگستری گنبدکاووس هم در این همایش گفت: هدف امروز دشمن ولایت فقیه است ولی چون نمی‌تواند انگشت اشاره خود را مستقیم به طرف آن بگیرد، افراد و دستگاه‌های ولایی را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر امروز دستگاه قضایی را به عنوان یک دستگاه فاسد معرفی می‌کنند، در درجه نخست هدف دستگاه قضایی و دیگر اینکه چون دستگاه قضایی منصوب به ولایت و رهبری است، می‌خواهند آن را تخریب کنند.

رئیس دادگستری گنبدکاووس تصریح کرد: امروز باید هشیار باشیم زیرا هر فرد و یا دستگاهی که ولایی باشد مورد هدف دشمن خواهد بود و تمام هجمه‌های خود را به این سمت سوق خواهد داد.

عابدی تاکید کرد: فساد در همه جا وجود دارد و اگر فساد در دستگاه قضایی حتی در پایین‌ترین سمت و مرحله باشد، باقدرت تمام برخورد و به آن رسیدگی خواهیم کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار