رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی باند مدعیان نفوذ در پرونده های قضایی خبرداد و گفت: اعضای این باند با ادعای این که می توانند روی نتیجه پرونده ها اثر بگذارند از افراد پول می گرفتند.

باند مدعیان نفوذ در پرونده های قضایی شناسایی شدند

به گزارش گلستان24؛هادی هاشمیان اظهار کرد: یکی از اعضای این باند کارمند یکی از اداره های تابعه دستگاه قضایی بود و دیگری هم که کارمند اخراجی یکی از دستگاه ها بود ، با خانواده زندانیانی که در دادگستری پرونده داشتند تماس می گرفتند و با ادعای این که می توانند روی نتیجه و روند رسیدگی پرونده اثر بگذارند از خانواده ها پول می گرفتند.

وی افزود: این افراد پس از چند مرحله کلاهبرداری با گزارش مردم به سامانه 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، شناسایی و پس از تحقیق و بررسی دستگیر شدند.

هاشمیان تصریح کرد: متاسفانه با وجود هشدارهای متعدد، باز هم شاهدیم برخی افراد به راحتی اعتماد می کنند و در دام کلاهبرداران گرفتار می شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد، به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجهه با چنین افرادی به سامانه خبری حفاظت اطلاعات دادگستری گلستان با شماره 1580 تلفنی اطلاع دهند.

منبع : ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار