مدیرکل تبیلغات اسلامی گلستان گفت: خادمین آستانه مقدس حضرت معصومه(ص) با حضور در استان گلستان با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار می‌کنند.

حضور سفیران کریمه در استان

به گزارش گلستان24؛حجت‌ الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با موضوع جشنواره مردمی کرامت اظهار داشت: مشهد و قم دو چشمه زلال معنوی کشور به‌شمار می‌روند و به دنبال این هستیم که از ثمره وجود این چشمه‌ها، استان‌های کشور بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: از سوی آستان مقدسه حضر ت معصومه(ص) و آستان مقدس امام رضا(ع) در دهه کرامت به دنبال این هستیم که با اعزام سفیرانی به استان‌ها، فضای کشور را عطرآگین به سلاله‌های نبوی کنیم.

مدیر کل تبیلغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: جمعی از خادمان آستانه مقدس حضرت معصومه(ص) در استان حضور پیدا می‌کنند و از روز 21 تیر ماه تا 24 تیرماه حضور این سفیران کریمه اهل البیت(ع) را شاهد خواهیم بود.

ولی‌نژاد با بیان اینکه ده‌ها برنامه برای این سفیران در نظر گرفته شده، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، عیادت از بیماران و اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی، حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های این سفیران کریمه اهل‌البیت(ع) در استان گلستان به‌شمار می‌رود.

وی گفت: یکی از کارهایی که سبب می‌شود که جامعه از ائمه اطهار(ع) بی‌بهره نمانند حضور خادمین سفیر کریمه آل‌البیت(ع) است. خادمین آستانه مقدس حضرت معصومه(ص) با حضور در استان گلستان با خانواده شهدای مدافع حرم شهید حسینی، شهید تیموری، شهید زاهدپور و شهید شکوری دیدار می‌کنند.

وی افزود: اسمای آسمانی برنامه‌ای بود که این خادمین کریمه اهل البیت(ع) وارد استان گلستان شدند و امروز در قالب سفیران این حرم مطهر در استان حضور می‌یابند. 4 خادم آستانه مقدس حضرت معصومه(ع) از روز 21 تیرماه در استان حضور می‌یابند و حضور در مراسم‌های مذهبی و بسته‌های متبرکه از این آستانه مقدس بین مردم توزیع می‌شود.

مدیر کل تبیلغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: همایش دختران آفتاب در استان با حضور خادمین برگزار می‌شود و دختران آسمانی در مراسمی تجلیل می‌شوند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار