همایش تجلیل از 80 بانوی محجبه بازار و کارمند صبح امروز در سالن فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد.

دشمنان در راستای کمرنگ کردن عفاف و حجاب بانوان تلاش می‌کنند

به گزارش گلستان24؛همایش تجلیل از 80 بانوی محجبه بازار و کارمند صبح امروز در سالن فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد که این همایش با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرگان، مسوول بسیج ادارات شهرستان گرگان، فرماندار گرگان، معاون فرماندار و آبشناس معاون عمرانی فرماندار و همچنین یکی از اساتید مجرب دانشگاه و جمعی از بانوان محجبه بازاری و کارمند برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان در همایش تجلیل از بانوان محجبه تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن همچون گذشته و مصمم‌تر از دیروز در برابر ایران اسلامی ایستادند و قصد دارند با هجمه‌های فرهنگی، بنیان مستحکم خانواده‌ها را از هم بپاشانند.

* دشمنان با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای قصد فروپاشی بنیان مستحکم خانواده‌ها را دارند/ 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در دنیا وجود دارد

باقر رحمانی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ابراز کرد: دشمنان با شبکه‌های ماهواره‌ای که با حمایت آمریکا و اسرائیل ایجاد شده است قصد فروپاشی بنیان مستحکم خانواده‌ها را دارند.

وی اذعان کرد: بالغ بر 196 الی 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان در کره خاکی وجود دارد که به طور شبانه‌روزی به زبان فارسی فیلم تولید و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگر در مدت زمان 24 ساعت 200 شبکه فارسی‌زبان فعالیت کنند یعنی بیش از 4 هزار ساعت در طی شبانه‌روز برای دختران و پسران ما فیلم پخش می‌کنند.

رحمانی افزود: گمان نکنید که دشمنان با تولید فیلم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان ما دلسوزی می‌کنند بلکه آنان قصد نفوذ به بنیان خانواده را دارند تا آرامش خانواده‌های اسلامی را بر هم بزنند و بنیان خانواده را از هم دور کنند.

* تنها سپری که می‎تواند در برابر شبکه‌های ماهواره‌ای بایستد سپر ایمان و تقوای الهی است/ دشمن به باورهای دینی و اعتقادی ما حمله‌ور شده است

وی یادآور شد: تنها سپری که می‎تواند در برابر شبکه‌های ماهواره‌ای بایستد سپر ایمان و تقوای الهی است و این درحالی است که دشمن امروزه به باورهای دینی و اعتقادی ما حمله‌ور شده است؛ دیروز قصد تجاوز به خاک مقدس ایران را در سر می‌پروراند و امروز فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان بانوان را یکی از اقشار مهم جامعه برشمرد و اذعان کرد: بیش از 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل داده‌اند و قطعا بانوان نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند و در حقیقت امروز نقش بانوان در جامعه بسیار پررنگ‌تر از مردان است زیرا کانون خانواده بر مدار زن شکل می‌گیرد.

رحمانی با تاکید بر اینکه اسلام برای زنان ارزش بسیار والایی قائل است، ابراز کرد: دشمنان همواره درصدد آسیب رساندن به کانون گرم خانواده‌ها هستند و ما باید امروزه به تحکیم بنیاد خانواده‌ها کمک کنیم و مکلف هستیم که در برابر دشمنانی که در زمینه تخریب بنیان خانواده کمر همت بستند بایستیم و از زندگی ائمه اطهار حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه و ...  الگوگیری کنیم.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در گرگان خبر داد و اذعان کرد: دختران زینبی و بانوان فاطمی محجبه می‌توانند ساعت 18 و 30 دقیقه امروز  جنب پارک‌شهر حضور یابند و در این تجمع شرکت کنند.

* دشمنان در راستای کمرنگ کردن عفاف و حجاب بانوان تلاش می‌کنند

مسوول بسیج ادارات شهرستان گرگان در همایش تجلیل از بانوان محجبه اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت سالروز سرکوب قیام مردم که برای کشف حجاب در مسجد گوهرشاد قیام کردند و همچنین بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است.

حبیبی نقش بانوان محجبه را در جامعه بسیار مهم برشمرد و افزود: دشمنان و بیگانگان در سال‌های اخیر بویژه روزهای اخیر توسط عناصر خودفروخته خودشان در داخل کشور در راستای کمرنگ کردن عفاف و حجاب و عصمت بانوان تلاش کردند و قصد دارند تا حجاب را از اسلام بردارند.

* ظاهر ما بیانگر شعار دینی ماست/ عفاف و حیا فقط در بانوان خلاصه نمی‌شود

یکی از اساتید دانشگاه گرگان در همایش تجلیل از بانوان محجبه گفت: موضوع عفاف و حجاب با پوشش ظاهری در جامعه بسیار متفاوت است بسیاری در ظاهر پوشش را رعایت می‌کنند ولی عفیف نیستند.

سیده زهرا حسینی‌جبلی ابراز کرد: عفاف و حیا فقط در بانوان خلاصه نمی‌شود قرآن کریم ابتدا به صراحت به مردان در راستای حجاب و پوشش تاکید دارد بعد زنان را به حجاب دعوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه باید حجاب را رعایت کنند، اذعان کرد: فضای عفاف و حجاب تنها در جامعه خلاصه نمی‌شود بلکه مقدمات آن در فضای مجازی نیز اتفاق می‌افتد ظاهر ما بیانگر شعار دینی ماست نباید در فضای دینی بلنگیم.

این استاد دانشگاه افزود: متاسفانه طی دو الی سه سال گذشته مشکل جدایی و فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها موضوع اعتیاد بود ولی امروزه خیانت جای خود را به اعتیاد داده است.

حسینی‌جبلی ابراز کرد: غریزه دارای دو جنبه جسمانی و روحی است که جنبه جسمی آن در دین مبین اسلام در قالب ازدواج پاسخ داده شده است و جنبه روحی آن نبایئ به کارهای حیوانی ختم شود یعنی به گونه‌ای نباشد که افراد به راحتی نتوانند کنترل چشم و گوش خود را داشته باشند متاسفانه برخی افراد را در بستر جامعه مشاهده می‌کنیم که با پوششی بسیار نامناسب بیرون می‌آیند که بسیار شرم‌آور است.

* بیش از 80 درصد آمار طلاق در خانواده‌ها از عدم مدیریت اخلاق انسانی نشات گرفته است/ مدیریت فضای مجازی در سنین کوچک صورت گیرد

وی تصریح کرد: پوشش در اسلام در قالب چادر و لباس‌های بلند معنا پیدا می‌کند در صورتی که ایمان، حاکم بر کشور نبود اوضاع ایران بسیار بدتر از سایر کشورها بود این اراده ایمان مردم است که ایران مقتدرانه در برابر ابر کشورها می‌ایستد و کشور آمریکا اکنون از بحران اخلاقی و بحران مسائل خانوادگی رنج می‌برد.

حسینی‌جبلی افزود: عفاف تنها در پوشش ظاهری نیست بلکه تمام اعضا و جوارح انسان باید عفیف باشد قرآن کریم از مسلمان انتظاراتی دارد و برای زن ارزش بسیاری قائل است متاسفانه بیش از 80 درصد آمار طلاق در خانواده‌ها از عدم مدیریت اخلاق انسانی نشات گرفته است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اسلام دین بسیار زیبایی است، افزود: باید مدیریت فضای مجازی در سنین کوچک صورت گیرد دشمنان ما در این زمینه با تبهر وارد شدند ما باید از الگوهایی همچون حضرت معصومه(س) و حضرت زهرا(س) تبعیت کنیم.

*تا پایان دولت تدبیر و امید در کرسی فرمانداری شهرستان گرگان خواهم بود/ ایجاد سالن شیک و فروشگاه در زیارت گرگان

فرماندار گرگان اظهار کرد: مردم شهرستان گرگان به جای ایجاد پل‌های زیرگذر و روگذر جامعه ما نیاز به فعالیت‌های روحی و عاطفی دارند آیا این بستر در شهر گرگان وجود دارد.

ابوالقاسم صفوی با تاکید بر اینکه تا پایان دولت تدبیر و امید در کرسی فرمانداری شهرستان گرگان خواهد بود، اذعان کرد: قطعا تا پایان این دولت در این سمت خواهم بود و برای شهر گرگان تلاش می‌کنم.

وی تصریح کرد: تغییرات خوبی در مسیر فرودگاه گرگان رخ خواهد داد در مسیر فرودگاه گرگان درختان زیادی کاشته شده است که با بنیادمسکن هماهنگی صورت گرفت که این درختان را حدود 38 متر عقب‌نشینی کنیم که نیاز به اعتبار یک میلیارد تومانی دارد که از فرمانداری این هزینه پرداخت نمی‌شود که در این زمینه با اداره راهداری نیز هماهنگسی ص.رت گرفت.

فرماندار گرگان ابراز کرد: آب‌گرم روستای زیارت برنامه‌هایی را خواهیم داشت سالن بسیار شیک و یک فروشگاه بسیار خوب در این منطقه ایجاد شود.

* آب‌نمای موزیکال بسیار خوب در شهرستان گرگان ایجاد خواهد شد/ جوانان اوقات فراغتشان را به بطالت نگذرانند

صفوی با تاکید بر اینکه چرا توریسم به داخل شهرگرگان کم می‌آید، اذعان کرد: شاید یکی از دلایلی که توریسم به شهر گرگان کم می‌آید و در این شهر متوقف نمی‌شود باید شهردار و فرماندار پاسخگو باشند شهر گرگان بین دو شهر بسیار بزرگ و تجاری (خراسان و تهران) قرار دارد نباید کاری انجام دهیم که سوهان روح مردم باشیم.

وی بیان کرد: اوقات فراغت جوانان را باید پر کنیم نباید اجازه دهیم اوقات فراغت خودشان را به بطالت بگذرانند باید برای جوانان فرصت شغلی ایجاد کنیم هرچه اشتغال در جامعه افزایش یابد به همان میزان آمار طلاق و فساد اجتماعی کاهش خواهد یافت.

فرماندار گرگان از احداث ساختمان تجاری روبه روی بیمارستان پنجم آذر شهرستان گرگان انتقاد کرد و گفت: چرا باید بی‌جهت مردم را از خودمان ناراضی کنیم باید آرامش را به مردم هدیه دهیم.

صفوی از ایجاد آب‌نمای موزیکال در شهرستان گرگان خبر داد و افزود: آب‌نمای موزیکال بسیار خوب در شهرستان گرگان ایجاد خواهد شد که این آب‌نما از ساعت 20 لغایت 24 شب شهرستان گرگان روشن است.

وی افزود: باید کشاورزان را قوی کنیم نباید اجازه دهیم که روستاییان به شهرها مهاجرت کنند باید کاری کنیم افرادی که به شهرها مهاجرت می‌کنند غبطه افراد یکه در روستاها ماندند و فعالیت می‌کنند را بخورند که درآمد روستاییان از افرادی که به شهرها مهاجرت کردند بیشتر است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار