جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف افزون بر 50هزار قلم دارو و قرص غیرمجاز و 25 تن برنج قاچاق و فاقد مجوز در گنبدکاووس و گرگان خبر داد و گفت: در این پیوند دو نفر دستگیر شدند.

کشف و ضبط داروی غیرمجاز در گلستان

به گزارش گلستان24؛از انتظامی گلستان ،سرهنگ مسعود فروزان درخصوص محموله برنج اظهار داشت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری 13 شهید رجایی گرگان روز گذشته موفق به توقیف تریلی حامل برنج قاچاق در ورودی این شهر شدند.
وی با بیان اینکه تریلی حامل برنج قاچاق پس از صورتجلسه به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: در همین راستا پرونده ای تشکیل و راننده خودرو برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
به گفته وی، کارشناسان ارزش این محموله را افزون بر 2میلیارد ریال برآورد کرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان، قاچاق را یکی از معضلات در اقتصاد کشور بیان کرد و افزود: برای ریشه کن کردن این پدیده تنها برخورد قهری پاسخگو نیست و باید با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی زمینه کاهش قاچاق را فراهم کنیم. 
وی همچنین از کشف افزون بر 50 هزار قلم انواع دارو و قرص غیرمجاز طی یک عملیات در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه فردی در یکی از پایانه های حمل و نقل مسافربری اقدام به حمل داروهای قاچاق و غیرمجاز می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گنبد کاووس قرار گرفت.
سرهنگ فروزان اضافه کرد: ماموران پس از رصد و شناسایی فرد مورد نظر، حین حمل داروهای قاچاق وی را دستگیر کردند، در این راستا پرونده ای تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
گرگان مرکز گلستان بوده و گنبدکاووس در شرق استان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار