رییس کل دادگستری گلستان گفت: کمبود فضای فیزیکی دادگستری های استان با احداث ساختمان های جدید در چند شهر برطرف می شود.

احداث ساختمان های جدید دادگستری های استان

به گزارش گلستان24؛هادی هاشمیان صبح یکشنبه در مراسم آغاز طرح توسعه ساختمان دادگستری استان گلستان در گرگان اظهار داشت: یکی از اهداف ساخت بناهای جدید، خدمت بهتر و بیشتر به مردم است.
وی بیان کرد: در مسیر خدمت باید شان مردم رعایت شود اما هدف نهایی و اصلی روان تر شدن دریافت خدمات است.
رییس کل دادگستری گلستان افزود: برای مردم ساختمان چند طبقه و لوکس با چادر فرقی ندارد و آنها در نهایت به دنبال برطرف شدن مشکل و گرفتاری ها هستند.
هاشمیان ادامه داد: ساختمان سازی ادارات به شرط بهتر کردن و ارائه خدمت بیشتر به مردم اقدامی پسندیده است، اما نباید در این مسیر از توجه به مردم غافل ماند.
وی اظهار داشت: اکر کیفیت و خدمت سازی به مردم فدای ظاهر و کمیت کار شود، نتیجه ای جز بدبینی نخواهد داشت.
او به اجرای طرح های مرتبط با کاهش کمبود فضای فیزیکی دادگستری گلستان اشاره کرد و گفت: تا سال 94 دادگستری های استان دارای 600 اتاق بود ،اما در سه سال اخیر و با هدف خدمت رسانی بهتر 250اتاق به این فضاها در شهرهای مختلف افزوده شد.
هاشمیان ادامه داد: در آزادشهر یکهزار و 100 مترمربع، کلاله یکهزار و 100 مترمربع و در علی آباد یکهزار و 300 مترمربع فضای فیزیکی در حال ساخت است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد و بخشی از کمبود فضا در دادگستری های استان برطرف شود.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه ساختملن دادگستری گلستان گفت: بنای جدید در یکهزار و 500 مترمربع با سه طبقه و با اعتبار 30 میلیارد ریال در هجده ماه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار