معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه بارشی به استان گلستان شاهد رگبارهای شدید نقطه‌ای و کاهش دمای ۸ تا ۱۰ درجه‌ای در گلستان خواهیم بود.

کاهش دمای هوا و بارش های رگباری در گلستان

به گزارش گلستان24؛محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان اظهار داشت: گلستان از دیشب تحت تاثیر سامانه بارشی و پرفشار که از غرب و شمال غرب وارد استان شده قرار گرفته و این سامانه تا یکشنبه فعال خواهد بود.

وی افزود: با ورود این سامانه بارش‌ها به‌صورت متناوب، همراه با رگبار و رعد وبرق در مناطق مختلف به‌ویژه مناطق کوهستانی و بارش‌های نقطه‌ای و رگباری خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه آب‌گرفتگی معابر عمومی در این مدت دور از انتظار نیست از مردم ومسافران خواست: از اسکان در کنار رودخانه‌ها و از نزدیک شدن به دریا خودداری کنند.

رحمان‌نیا گفت: دریای خزر نیز تا اواخر امشب مواج و طوفانی است و بیشینه سرعت باد در نزدیکی ساحل 70 و دور از ساحل بیش از 80 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود که باید فعالان دریایی و پرورش‌دهندگان اقدامات لازم را داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار