عذرخواهی رئیس کمیسیون فرهنگی‌ورزشی شورای شهر گرگان از خبرنگاران

عضو شورای شهر گرگان گفت: به‌عنوان مسوول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان از هر دلخوری پیش آمده از سوی اعضای شورای شهر، از جامعه خبری استان عذرخواهی می‌کنم و از زحمات تمامی خبرنگاران به‌طور ویژه قدردانی می‌کنم.

قدردان زحمات اصحاب رسانه هستیم

به گزارش گلستان24؛ابراهیم جرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان، به حضور خبرنگاران در صحن علنی شورای شهر گرگان اشاره و اظهار کرد: در مباحث مالی و خیلی مهم جلسات ما باید علنی باشد قطعا ۵۰۰ هزار گرگانی نمی‌توانند در جلسات ما حضور پیدا کنند ولی رسانه‌ها می‌توانند مباحث را به شهروندان منتقل کنند.

وی با اشاره به توهین به خبرنگاران در جلسه شورای شهر تصریح کرد: به‌عنوان اعضای شورای شهر نباید مباحثی را در صحن شورا مطرح کنیم که باعث دلخوری حتی یک شهروند شود، حال توهین به افرادی که نماینده مردم و برای انتشار اخبار به صحن شورا مراجعه می‌کند کاملاً اشتباه است.

این عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: در گذشته بیان شده بود که خبرنگاران و رسانه‌ها را به شکل دوره‌ای در صحن شورا دعوت کنیم که اعتقاد داشتم این که خبرنگاران سلیقه‌ای به صحن شورا دعوت شوند کاملا اشتباه است.

جرجانی تاکید کرد: به عنوان مسوول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان از هر دلخوری پیش آمده از اعضای شورای شهر  از جامعه خبری استان عذرخواهی می‌کنم و قدردانی ویژه‌ای از زحمات تمام دوستان دارم.

وی گفت: اعضای شورای شهر نباید مسائل شخصی را در صحن مطرح کنند که اگر این چنین شد شاید مشکل در کار ما اعضای شورا است که نمی‌خواهیم رسانه‌ها ما را همراهی کنند.

عضو شورای شهر گرگان با اشاره به مشکل حمل نخاله‌های شهری یادآور شد: در دو بعد ماشین‌های سنگین و سبک حمل نخاله‌های شهری انجام می‌شود و در بعد سبک آن خودروهای فرسوده است که توانایی حمل نخاله به توسکستان را ندارند و شاهد آن هستیم که نخاله‌ها در سطح شهر تخلیه می‌شود.

جرجانی گفت: در شورا این مهم را تذکر دادیم که این موضوع باعث آلودگی سطح شهر می‌شود و باید سکوی حمل موقت برای نخاله داشته باشیم البته «کریم‌آباد» ایستگاهی در نظر گرفته شده بود که مورد مخالفت قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار