سردار معروفی:

فرمانده سپاه نینوا:گرفتن بیهوده حتی 10 دقیقه از وقت کارگران لطمه به تولید داخل می زند.

کارگران از پشت دستگاه با دشمن می جنگند/پاکترین و سالم ترین زندگی را قشر کارگری دارد

به گزارش گلستان 24؛صبح امروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با حضور در شهرک صنعتی حیدر آباد و بازدید از رزمایش شیفت ایثار در جمع مدیران سوله استرآباد، گفت: قشر کارگری ما خود به خود قشر جهادگر و ایثارگر هستند.

وی با اشاره به هجمه های اقتصادی غرب علیه کشور، یاد آور شد: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی ،جنگ معیشت،جنگ روانیست، این جنگ پیچیدگی و فتنه خاص خود را دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز برخی از ایستادگان در مقابل دشمنان خدا جامعه کارگری و تولیدی است، خاطرنشان کرد: جهاد امروز ما بالاتر از تولید داخلی نیست، دشمن میخواهد امروز، ما را خود باخته کند و تولید ما ، خود باوری ما، ایستادگی رو پای خود ما و اقتصاد بومی ما است.

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، اذعان کرد: بعضی جاها با بی تدبیری کارخانه های ما تعطیل و در عوضش کارخانه ای در چین فعال می شود، دختر و پسر 15-20 ساله ایرانی بیکار و پسر و دختر 15 ساله چینی دارای شغل می شود.

او ادامه داد: جهادی بالاتر از این نیست، مبارزه ایی بالاتر از این مبارزه با آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی نیست، چون این تولید امید است.

سردار معروفی با تاکید بر این که اقتصاد به استحکام درونی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیاز دارد، تصریح کرد: استحکام نظامی ما به فضل الهی و به برکت خون شهیدان و مجاهدت های امام و رهبری امام خامنه ایی و به برکت این ایثارگری ملت باز دارنده است و ما توان این را داریم تا درتمام جبهه ها باز دارنده باشیم.

وی ادامه داد: من نمیخوام وقت شما بزرگواران را بگیرم چون 10 دقیقه وقت گرفتن شما لطمه زدن به تولید است، وقت شما رو گرفتن جلوگیری از خدمت به مردم است و هیچ جهادی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست.

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: خدمت رسانی در انقلاب حسینی زمانی در ما جواب می دهد که روحیه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشیم؛ بیشترین افراد جامعه و نیازمندان ما قشر کارگری است اینها کمترین دست مزد را دارند و از نظر اقتصادی بدترین وضع  معیشتی را دارند اما می آیند در شیفت ایثار  چند ساعت بدون دست مزد کار می کنند، ایثارگری بالاتر از این نیست.

وی ادامه داد: دلسوزی بالاتر از این نیست و حلال ترین لقمه ایی که به خانه خود می برد قشر کارگری است، قشر کارگری ما از بازوانش می گیرد، پاکترین و سالم ترین زندگی را قشر کارگری ما دارد و آدم لذت میبرد سر سفره این ها بنشیند.

سردار معروفی با اشاره به فعالیت های مستمر کارگران در عرصه اقتصادی،اظهار کرد: این فعالیت ها تکرار همان جهاد مقدس است، کارگر ما در این صحنه در این سنگر در پای این دستگاه دشمن را خوب شناخته، دشمن را خوب می بیند، سلاح به دست ندارد اما  انبر و میله کار به دست دارد.

وی ادامه داد: این کارگران از پشت دستگاه با دشمن می جنگد و قطعا آثار وضعیش را در زندگی خود خواهند دید،این فرهنگ فرهنگ مهمی است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه ما نباید با قشر کارگر با دید ترحم نگاه کنیم،یادآور شد:این کار این خطا است ما باید با دید کرامت به کارگران نگاه کنیم،حیات ما وابسته به تولید است اگر آن کارگر تولید نکند همه ی ما مسئولین باید برویم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار