دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک‌ستاره بندرترکمن با شرکت ۱۵ تیم از ۶ کشور برگزار می‌شود.

مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن با شرکت ۱۵ تیم برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛  نادر انصاری صبح دیروز در حاشیه جلسه ستاد اجرایی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک‌ستاره در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این رقابت‌ها از روز 11مهرماه با شرکت 15 تیم از 6 کشور در بندرترکمن آغاز می‌شود.

وی افزود: 8 تیم از کشورمان و تیم‌هایی از کشورهای قزاقستان، ساحل عاج، تایلند، عمان و جمهوری چک در این رقابت‌ها در یک جدول اصلی باهم رقابت خواهند کرد و با توجه به انصراف برخی تیم های جدول مقدماتی حذف شده است.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در 2 روز نخست 8 بازی صبح و بعدازظهر براساس قرعه برگزار و در روز چهارم نیز دیدارهای رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش والیبال ساحلی در استان گلستان فعال است و ظرفیت خوبی دارد، اظهارداشت: از امروز نهم مهرماه ورود تیم‌ها را داریم و 15 تیم در تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن باهم رقابت می‌کنند.

انصاری با بیان اینکه 10 داور ملی این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند، افزود: جلسه آموزشی داوران اصلی، منشی و خط نگهداران فردا برگزار خواهد شد.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه چندین تیم از حضوردر تورجهانی تک ستاره بندرترکمن انصراف دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه تیم‌ها در جدول اصلی قرار گرفتند و جدول مقدماتی مسابقات را نخواهیم داشت، مسابقات دوستانه‌ای را برنامه‌ریزی کردیم که ضمن آماده شدن تیم‌های شرکت‌کننده تمرین مناسبی برای عوامل اجرایی و فنی مسابقات نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار