مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از کلنگ‌زنی بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش با حضور معاون وزیر بهداشت خبرداد.

کلنگ‌زنی بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش

به گزارش گلستان 24 ؛ حسینی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان  گفت: این بیمارستان در فضای ۳۰ هزار متری در چهار طبقه و با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال احداث می‌شود که زمین آن را یک خیر گلستانی اهدا کرده است.

وی ادامه داد:  مراسم کلنگ زنی بیمارستان گالیکش با حضورمعاون پارلمانی و امور مجلس وزارت بهداشت، استاندار گلستان و نماینده مردم شرق گلستان در گالیکش برگزار شد.

وی گفت: این بیمارستان تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

گلمکانی معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت بهداشت نیز در این مراسم گفت: بسیاری از دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم هستند و خوشحالم که با وجود قومیت های مختلف، چنین روحیه نشاط و امیدی در مردم وجود دارد و این موجبات دلگرمی دولت در پیشبرد اهدافسلامت است.

 وی ادامه داد: با وجود مشکلات در  برنامه تحول نظام سلامت، گامهای موثری در حوزه سلامت برداشته شد که از جمله مهمترین آنها حفاظت مالی از بیماران و افزایش کیفیت و دسترسی مردم به خدمات سلامت بوده است.

وی افزود: در حفاظت مالی از بیماران  دستاوردهایی از جمله کاهش پدیده زیر میزی و جلوگیری از ارجاع بیماران به بیرون از بیمارستان داشته ایم.

گلمکانی  ضمن تقدیر از خیر گلستانی گفت : حوزه سلامت حوزه بزرگ و وسیعی دارد که همواره نیازمند کمک خیرین و معتمدان دارد و باید از ظرفیت و توان  آنها در بخش درمان  در گلستان  استفاده شود.

انتهای پیام / باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار