باتوجه به حجم زیاد مشکلات مردم در شهر آق قلا،نیاز است تا مدیران استان با حساسیت بیشتری پیگر مشکلات مناطق سیل زده باشند.

شهرداری که در بحران شهر بسته است/مشکلات شهر آق قلا تمام نشده است

به گزارش گلستان24،سیل گلستان اولین و آخرین بحران برای استان گلستان نخواهد بود و مهم این است که از این بحران پیش آمده درس هایی بگیریم تا بتوانیم از مشکلات پیش روی استان به خوبی عبور کنیم.

در چند مدت گذشته مهمترین دغدغه مسئولین این بود که تا هرچه زودتر آب از درون شهر و منازل مردم خارج شود و به سمت دریا وتالاب ها هدایت شود که واقعا هم نیاز اصلی در آن موقع همین مسئله بوده است.

اما بعد از این که روان آب ها از درون شهر خارج شد،نیاز ها برای رفع بحران بیشتر شده چرا که در حال حاضر خارج کردن گل و لای،میکروب زدایی،وسپس بازسازی منازل و زیرساخت ها باید از دغدغه های اصلی مدیران ومسئولین استانی باشد.

روستا های اطراف شهر آق قلا و حتی خود این شهر در این روزها درگیر با مشکلات زیادی است،گل ولجن زیادی در برخی از این مناطق باقی مانده است و بارش مجدد باران  جمع آوری آن ها را با مشکل روبرو کرده است چرا که نیاز است تجهیزات لجستیکی تخصصی تر و بیشتری در مناطق حاضر شوند وبه کمک نیروهای جهادگر حاضر در منطقه بیایند.

اما این گونه که پیدا است از نظر مدیران استانی وشهرستانی بحران سیل در گلستان تمام شده وتنها تمیز کاری جزئی مانده است،در حالی که اینگونه نیست و وضعیت روستا ها و شهر ها به گونه ای است که ممکن است در آینده مردم منطقه را با مشکلات بهداشتی و معشیتی روبرو کند.

به گفته برخی از جهادگران حاضر در منطقه، شهرداری شهر آق قلا تنها تا ساعت اداری فعال است و بعد از این ساعت شهرداری شهر سیل زده آق قلا خدماتی به مردم نمی دهد.

اگر که مسئولین دولتی این گونه به فکر بازگرداندن زندگی عادی به شهر باشند مدتها طول خواهد کشید تا وضعیت شهر به روال طبیعی گذشته بازگردد، و نیاز است تا مدیران استان با عزمی جهادی پیگیر وضعیت مردم سیل زده استان باشند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار