مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: 48 هزار و 993 بسته غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های غیرنقدی مردمی به مناطق متاثر از سیل گلستان ارسال و توزیع شد.

48 هزار و 993 بسته غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده ارسال شد

به گزارش گلستان۲۴،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، محمدعلی هروی اظهار کرد: از ابتدای بروز سیل در استان به منظور تجمیع، تفکیک و بسته‌بندی کمک‌های غیرنقدی مردمی دو محل در سالن امدادی ورزشی جمعیت هلال احمر استان و سالن ورزشی ویلاشهر گرگان در نظر گرفته شد.
وی افزود: کمک‌های مردمی با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی تخلیه و بارگیری شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن تقدیر از همت مردم نوعدوست استان گفت: با مشارکت خودرویی ارگان‌ها، سندیکاها و آژانس‌های حمل بار و نیروهای داوطلب مردمی کمک‌های مردمی بسته‌بندی شده به شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان ارسال شد.
هروی تصریح کرد: همچنین به منظور دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به مناطق صعب‌العبور متاثر از سیل با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی، اقلام کمک‌های غیرنقدی از طریق خودروهای «آفرود» به این مناطق ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: در امر جمع‌آوری، آماده‌سازی و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق متاثر از سیل، 14 تشکل مردمی نیز مشارکت داشتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: از محل کمک‌های مردمی، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به تعداد 39 هزار و 529 بسته غذایی و 9 هزار و 464 بسته بهداشتی به ارزش 19 میلیارد تومان تا پایان فروردین ماه به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
هروی تصریح کرد: کمک‌های مردمی ارسالی در سه انبار جمعیت هلال احمر استان، انبار ستاد مدیریت بحران آق‌قلا و انبار گمیشان متمرکز و به خانواده‌های حادثه‌دیده تحویل داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: تفکیک و بسته‌بندی کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد و ارسال این کمک‌های با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان با قوت بیشتر انجام خواهد شد.
وی در پایان اعلام کرد: مردم نوعدوست می‌توانند با شماره‌گیری *۱۱۲# به صورت  مستقیم و آسان کمک‌های نقدی خود را برای یاری رساندن به سیل‌زدگان اهدا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار