چراغعلی گفت: با توجه به میزان کاهش حجم سیلاب ورودی و افزایش خروج سیلاب امید داریم تا سه روز آینده آب از شهر آق‎قلا تخلیه شود.

تا 72 ساعت دیگر آب از آق قلا خارج می شود

به گزارش گلستان۲۴،«عبدالرضا چراغعلی» امروز(یکشنبه 8 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دل حادثه برخی افراد به دنبال مقصر می‎گردند و این پسندیده نیست، بازرسی استانداری پیگیری لازم را انجام می‎دهد و حتی افراد حقیقی نیز لیست شده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: برخورد با متخلفان در حال حاضر مشکلی را حل نمی‎کند دستوراتی را رئیس قوه قضائیه صادر کردند و همه پیگیر هستیم که این مسئله برای دراز مدت به شکل اساسی حل شود تا سایه بحران از سر خانواده‎ها کوتاه شود و شرایط به سمتی برود که حوادثی از این دست را نداشته باشیم.

 

چراغعلی افزود: این بارندگی بسیار بی‎نظیر بود و در حالی که کل حجم سدهای ما 85 میلیون متر مکعب است در زمان وقوع سیل نزدیک به 2 میلیارد و 250 میلیون مترمکعب بارش و سیلاب داشتیم.

 

وی گفت: متاسفانه تا ساعت 6 صبح امروز سیلاب وارد شهر آق‎قلا می‎شد و با توجه به میزان کاهش حجم سیلاب ورودی و افزایش خروج سیلاب امید داریم تا سه روز آینده آب از شهر آق‎قلا تخلیه شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: حجم سیلاب خروجی از آق‎قلا به سمت گمیشان حرکت می‎کند و تلاش می‎شود این سیلاب به شهر گمیشان وارد نشود.

 

چراغعلی افزود: از سویی دیگر با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت گندم و جو نگرانی جاده‎هایی هستیم که به دلیل خروج سیلاب شکافته‎ایم چرا که این مسیرها برای عبور کامیون و کمباین‎ها استفاده می‎شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار