نکته دیگر عدم حضور برخی مدیران شهرستانی در این مراسم مهم بود و جای این سوال است که در روز به این مهمی و برنامه متمرکز مدیران کجا حضور داشتند.

عدم حضور برخی مدیران شهرستانی در مراسم دسته روی

به گزارش گلستان۲۴؛ حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان از افتخارات سرزمین گرگان می باشد ، از رسومات مذهبی ایشان در گرگان دسته روی و عزاداری در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در شهر گرگان می باشد .

این رسم همه ساله راس ساعت 16 از مسجد جامع گرگان به سمت امامزاده عبدالله گرگان و گلزار شهدا با حضور مردم عزادار و علاقه مندان به آیت الله علوی گرگانی برگزار می شود .

طبق سنوات گذشته آیت الله علوی گرگانی از مسجد جامع سوار ماشین شده و در سه راه امامزاده عبدالله از خودرو پیاده و باقی مسیر را پیاده طی می کند و در این مسیر مردم و علاقه مندان مثل پروانه ای دور شمع می گردند.

امسال اما گویا حضرت آیت الله علوی گرگانی محافظ داشته و این برای اولین بار است که در گرگان ایشان از محافظ استفاده کرد ، احتمالا این امر جهت صیانت از این گوهر معنوی جامعه امت اسلامی است.

نکته دیگر عدم حضور برخی مدیران شهرستانی در این مراسم مهم بود و جای این سوال است که در روز به این مهمی و برنامه متمرکز مدیران کجا حضور داشتند و در مراسم حضور نداشت .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار