رحمان‎نیا گفت: از روز جمعه( ۱۰ خرداد) بارش ها در سطح استان منحصر به ارتفاعات استان خواهد شد و روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده نیز افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

دمای هوای استان افزایش می یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ « محمودرضا رحمان‎نیا» امروز(پنجشنبه ۹ خرداد) در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: از روز (دوشنبه 6 خرداد) در استان شاهد دما افزایش بودیم و از بعد از ظهر  همان روز بارش بارندگی به شکل پراکنده را در استان مشاهده کردیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: بر اساس پیش‎بینی‎ها پایین‎ترین دما در استان بین 18 تا 20 درجه سانتی‎گراد امروز خواهد بود و بیشنیه دما 22 تا 26 درجه در شهرهای مختلف استان را خواهیم داشت.

 

رحمان‎نیا متذکر شد: برای فردا سامانه دما به حالت اولیه بر می گردد و میانگین‎های دماهای سال گذشته را خواهد داشت.

 

وی افزود: از بعداز ظهر و شب بارندگی پراکنده در نقاط شمالی و شمال غرب شهرستان گنبد کاووس و شرقی استان مثل پارک جنگلی که شب گذشته از رگبارهای خوبی بهره مند شدند بارندگی به شکل پراکنده را پیش بینی می‎کنیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه در روز گذشته  32 میلی متر بارش در پارک ملی گلستان شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: برای امروز همچنین در سطح استان باران به شکل پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت.

 

رحمان‎نیا متذکر شد: بر اثر این بارش‎ها در جاهای مختلف استان جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط دور از انتظار نیست و همشهری‎های از اسکان در این اماکن خوددداری کنند.

 

وی افزود: از روز (جمعه 10 خرداد) بارش ها در سطح استان منحصر به ارتفاعات استان خواهد شد و روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده نیز افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار