مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: روز قدس ماهیت رژیم صهیونیستی را افشار کرده است

 امروز استکبار جهانی بیچاره شده و هر کاری می‌کند شعله مقاومت بیشتر می‌شود

به گزارش گلستان۲۴؛ حمیدرضا مقدم‌فر پیش از ظهر امروز در جمع مردم روزه‌دار گرگان در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به طرح معامله قرن از سوی استکبار جهانی گفت: یک طرح بزرگ فریب در کار است جهان اسلام باید بداند اصل این طرح بلعیدن قدس است.

وی تصریح کرد: امروز پرده‌ها کنار رفته و اصلی‌ترین کشوری که هزینه می‌کند و به آمریکا و صهیونیست در معامله قرن کمک می‌کند عربستان صعودی است.

* معامله قرن باتلاق قرن برای صهیونیست‌ها خواهد بود

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه باسداران انقلاب اسلامی گفت: معامله قرن باتلاق قرن برای صهیونیست‌ها خواهد بود و زمان نابودی آنها در 25 سال آینده را جلو خواهد انداخت روز قدس امسال یک پرش استراتژیک برای امت اسلامی به سمت فرج و گشایش بزرگ خواهد بود

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس؛ این حرکت بزرگ را یک اقدام جهادی و خداپسندانه دانست و به بیانات امام راحل اشاره کرد که «روز قدس روز اسلام است» و این که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند «فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رمزی در بحث فلسطین و روز قدس است، تصریح کرد: دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است و فقط دفاع از مظلوم و مظلومیت مردم فلسطین نیست امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فقط ویژه سرزمین فلسطین نیست روز قدس یک نماد است و نماد مبارزه با کفر جهانی است.

مقدم‌فر ادامه داد: این حمایت و جهادی که مردم مسلمان در دنیا انجام دادند یک ریشه معرفتی و قرآنی دارد مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر یک نفری که در روز قدس به خیابان می آید به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی و نظام سلطه؛ دشمن همه مسلمانان هستند و این دشمنی آنها مختص فلسطین نیست، تاکید کرد: اگر روز قدس راهپیمایی علیه رژیم اشغالگر قدس و سلطه انجام می‌دهیم مقابله با دشمنی است که در برابر ما ایستاده؛ بسیاری از فتنه‌ها زیر سر استکبار جهانی است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه افزود: باید به دهان کسانی که شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران سر می‌دهند خاک پاشید، آنها نمی‌فهمند که دشمنان اسلام همان صهیونیست‌ها و استکبار جهانی هستند.

* طرح معامله قرن برای ادامه حیات و بقای رژیم اشغالگری است

مقدم‌فر با بیان اینکه پیام روز قدس مقابله با سناریو و طرحی که به عنوان معامله قرن است می‌باشد، بیان کرد: امروز آخرین تکنیک و تاکتیک‌هایشان را روی این طرح معامله قرن بستند و دارند در آن دست و پا زدن می‌زنند، این طرح برای ادامه حیات و بقای رژیم اشغالگری است که تمام قرائن و شواهد نشان می‌دهد همانطوری که رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند.

وی گفت: اینها برای بقا و برای حیات خودشان دست و پا می‌زنند، ماهیت نظام سلطه صهیونیستی و یهودی است طرحی که می‌خواهد رژیم اشغالگر قدس را بها بدهد در معامله قرن است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه بیان کرد: ترامپ بعد از ۶ ماه قدرت یافتن این طرح را به طور غیر رسمی اعلام کرد طراح آن را مشاور و داماد ترامپ داده بود این طرح یک ادبیات ظاهری و باطنی دارد، ظاهر آن با ادبیات صلح‌جویانه به حل مسئله فلسطین، کمک به رفاه فلسطینی‌ها اشاره دارد اما باطن این طرح می‌گوید که سرزمین‌هایی که دست فلسطینی‌ها است اینها را به اشغال خودشان در آورند که در بیت‌المقدس و کرانه باختری چیزی به عنوان دولت ملی یهود را رقم بزنند.

مقدم‌فر با بیان اینکه یک طرح بزرگ فریب در کار است، تصریح کرد: جهان اسلام باید بداند این طرح شبیه روند صلح خاورمیانه است که بوش پدر، کلینتون، بوش پسر و اوباما طی سال‌های گذشته مطرح کردند که آن هم در راه حل صلح‌طلبی بود اما در باطن به دنبال تشکیل دو دولت فلسطین و رژیم صهیونیستی بود اما بازهم این مقدار دولت را نپذیرفتند.

وی ادامه داد: الان در طرح معامله قرن می خواهند بگویند اصل طرح تشکیل دولت یهودی و صهیونیستی است و آن فلسطین تاریخی و سنتی که قدس در آن است مال آنها شود و به نوعی همان آرمان موسسه منحوس جنبش صهیونیست و همان آرمان از نیل تا فرات که ما نژاد و قوم برتر هستیم و همه باید مال ما باشد صورت بگیرد.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه  با بیان اینکه اصل طرح معامله قرن در حقیقت بلعیدن قدس است، گفت: آنها می‌خواهند قبله اول مسلمین را به عنوان پایتخت خود قرار دهند و آن را به دو بخش تقسیم کنند بخش غربی و شرقی که غرب در اختیار صهیونیست‌ها قرار بگیرد و شرق در اختیار فلسطین بماند اما این ها در دور اول می‌خواهند قدس جای تلاویو شود.

مقدم‌فر افزود: آنها تلاش کردند تا این اتفاق بیفتد اما هیچ کسی با آنها همراهی نکرد، اقدام اول در این طرح این است که قدرت را برای خودشان کنند اما اقدام دوم که اصلی‌ترین اقدام است تلاش برای حذف جمعیت مسلمان فلسطین کنند.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم فلسطین طی 72 سال قبل به دو بخش تقسیم شدند که 3 میلیون جمعیت در داخل کرانه باختری، 2 میلیون جمعیت در نوار غزه و 2 میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی که جمعا ۷ میلیون نفر می‌شود و رژیم صهیونیستی تاکنون ۷ میلیون یهودی را در اینجا اسکان دادند حالا می‌خواهند با طرح معامله قرن فریب بزرگی انجام بدهند.

این مقام مسوول گفت: بهترین پوشش و طرح فریب با طرح اقتصادی و پول است یعنی هسته اصلی در معامله غرب مبتنی بر اقتصاد و رفاه و توسعه اقتصادی است، امروز مسئله اول فلسطین مشکل اقتصادی نیست اما نه اینکه آنها مشکل اقتصادی ندارند اما مشکل اصلی فلسطین سیاسی و امنیتی است یعنی امنیت، خانه و کاشانه و دولت ندارند وقتی امنیت نباشد اقتصاد یعنی چه؟ معامله غرب می‌خواهد مشکل رفاهی و اقتصادی فلسطین را حل کند که این اصل فریب است، ابزار اجرای این طرح از پول عربستان سعودی سرزمین‌ها و شهرک‌های اردن و مصر است.

مقدم‌فر گفت: امروز پرده‌ها کنار رفته و در این طرح اصلی‌ترین کشوری که هزینه می‌کند و کمک به آمریکا و صهیونیست‌ها می‌کند عربستان سعودی است الگوی فریب اقتصاد جای سیاست قرار بگیرد به بهانه مشکل سیاسی و امنیتی می‌گویند می‌خواهند که ۱۴ میلیون فلسطینی را کمک کنند که آنها قطعاً شکست خواهند خورد.

* امروز استکبار جهانی بیچاره شده و هر کاری می‌کند شعله مقاومت بیشتر می‌شود

وی بیان کرد: یکایک قدم مسلمانان دنیا در روز قدس؛ شکست طرح معامله قرن را رقم زده است، گفتن «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» مرگ آنها را رقم می‌زند، امروز مسلمانان جهان مخالفت با معامله قرن را فریاد زدند و این فریادها استکبار را نابود می‌کند این طرح بیشتر جنبه تبلیغاتی و عملیات روانی دارد و این طرح‌ها و برنامه سقوط رژیم صهیونیستی را از ۲۵ ساله نزدیک‌تر می‌کند.

مقدم‌فر با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها هرچه طرح و سناریو رو می‌کنند بیشتر به شکست و سقوط نزدیک‌تر می‌شوند، تاکید کرد: هر طرحی که آنها رقم می‌زند مثل این است که سرعت ۲۵ ساله سقوط شان را بیشتر می‌کنند دشمن مضطرب است از انقلاب اسلامی و قاسم سلیمانی و محور مقاومت که چه می‌خواهد بکند امروز استکبار جهانی بیچاره شده و هر کاری می‌کند شعله مقاومت بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز این سلاح مقاومت از سنگ به پرتاب موشک تبدیل شده است فاصله شکست‌هایشان دیگر ۳۳ روزه نیست و به دو الی سه روزه تبدیل شده است و این استیصال دشمن است و مقام معظم رهبری همانطور که فرمود کلید رمز فلسطین با فرج است که انشاالله به روز فرج نزدیک می‌شویم.

مقدم فر تاکید کرد: معامله بزرگ یک درس داخلی برای ما دارد کسانی که از عادی شدن روابط با آمریکا دم می‌زنند که از طریق روابط با آمریکا می‌توان کشور را نجات داد و به سمت سازش رفتند باید بدانند که یاسر عرفات آمد و مذاکره کرد یا محمود عباس کوتاه‌ آمد و دست به دست آمریکا داد اما نتیجه چه شد اینها مقاومت را ذبح کردند.

* نسخه شفابخش در فلسطین، سوریه، بحرین، لبنان، یمن و جمهوری اسلامی در مقاومت است

وی گفت: امام فرمود رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است، ذات آمریکا درندگی است مثل سگ هار می‌ماند ما باید درس بگیریم پیام قرآن را درک کنیم.

مقدم فر بیان کرد: نسخه شفابخش در فلسطین، سوریه، بحرین، لبنان، یمن و جمهوری اسلامی در مقاومت است مقاومت باعث استیصال استکبار شده و ابهت آنها را شکسته است اگر سازشکاران عربی آن زمان دنبال مقاومت بودند سرزمین‌های فلسطین آزاد می شد سازشکاران، مرعوبان و غرب گرایان هستند که نمی‌گذارند و ما امروز به وعده نصرت نایب امام زمان امام خامنه ای ایمان داریم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی تاکید کرد: معامله قرن باتلاق قرن برای صهیونیست‌ها خواهد بود و زمان نابودی رژیم صهیونیستی را از ۲۵ سال به جلو خواهد انداخت و روز قدس امسال یک پرش استراتژیک برای امت اسلامی به سمت فرج و گشایش بزرگ خواهد بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار