مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

نصیری گفت: در صورت عبور استان از پیک مصرفی تعیین‌شده برق شهرستان‌هایی که سقف پیک‌بار مصرفی را رعایت نکنند قطع خواهد شد.

شهرهایی که پیک برق را رعایت نمی کنند در اولویت قطعی برقند

به گزارش گلستان۲۴؛ «علی‌اکبر نصیری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته به دلیل کمبود تولید و به دلیل مشکلات آبی خاموشی‌های در سراسر کشور داشتیم و  مشکلاتی در برنامه‌ریزی اصناف و واحدهای کشاورزی به وجود آورد و در نوع کار آنها اختلال ایجاد شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: امسال وزارت نیرو و شرکت توانیر رویکرد جدیدی اتخاذ کرده و سقف پیک برای هر استان به‌صورت هفته‌ای مشخص کرده است.

 

نصیری با بیان اینکه شرکت توانیر با رعایت سقف پیک در هر استان مانع از اعمال خاموشی در آن استان خواهد شد، افزود: از مهرماه سال گذشته با بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و بخش‌های تجاری و دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌نامه‌هایی بر اساس سهمیه‌ای که به استان اختصاص داده‌ شده امضا شد و تفاهم‌نامه‌ها به شکل ۱۰۰ درصد در حال حاضر انجام‌شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز در رابطه با تغییر ساعت ادارات مصوبه‌ای در شورای اداری داشتیم، گفت: از روز شنبه (۲۵ خرداد) ساعت ادارات به ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه تغییر خواهد کرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: بخش دیگری از جامعه که نیاز است در حوزه رعایت سقف پیک مردم هستند و در صورت اینکه مردم صرفه‌جویی کنند و از وسایل برقی پرمصرف در ساعت پیک‌بار استفاده نکنند قطعاً می‌توانیم بدون هیچ دغدغه و بدون آنکه خاموشی داشته باشیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

 

نصیری خاطرنشان کرد: توانیر سقف پیک مصرفی را برای ما تعیین خواهد کرد و در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی داشتیم و امید داریم با هدایت فرمانداران بدون خاموشی تابستان را سپری کنیم.

 

وی یادآور شد: اگر استان از سقف پیک مصرفی تعیین‌شده عبور کند خاموشی به شهرستان‌هایی تعلق می‌گیرد که سقف پیک را رعایت نکردند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار