یازرلو گفت: با حضور معاون سیاسی وزیر کشور معارفه «هادی حق‎شناس»، استاندار جدیدگلستان در روز (شنبه ۲۵ خرداد) برگزار می‎شود.

برگزاری معارفه استاندار جدید گلستان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور

به گزارش گلستان۲۴؛ «علی یازرلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: با رای هیئت وزیران استاندارگلستان مشخص شد و مراسم معارفه استاندار جدید در روز (شنبه 25 خرداد) برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان ادامه داد: این مراسم ظهر روز شنبه با حضور «جمال عرف»معاون سیاسی وزیر کشور برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، پس از وقوع سیل در استان گلستان و به دلیل عدم حضور استاندار سابق گلستان مناف هاشمی در کشور و اعتراض‎های مردم سیل‎زده، نمایندگان و ... مناف هاشمی از این سمت عزل شد.

 

تقریبا 80 روز است که استان گلستان با سرپرستی «میرمحمد غراوی» اداره می‎شود و پس از کش و قوس‎های فراوان برای انتخاب استاندار بومی یا غیر بومی در نهایت هیئت وزیران «هادی حق‎شناس» را به عنوان استاندار جدید گلستان معرفی کرد.

 

گفتنی است، حق شناس پیش از این، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

 

حق شناس متولد سال ۱۳۴۶ در شهر بندر انزلی و دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد نظری و دکتری در رشته اقتصاد است.

 

مدیرکل بنادر و کشتیرانی گیلان، نماینده مردم بندر انزلی در دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی، عضویت در هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عضو غیرموظف هیئت مدیره کشتی‌سازی خلیج فارس به مدت چهار سال و معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌های مازندران، گیلان و خوزستان از سوابق اجرایی هادی حق شناس استاندار جدید گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار