میزبانی ملوان بندرگز در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی، گلزنی سردار آزمون برای تیم زنیت روسیه در بازی‌های پیش فصل، انتخاب رییس جدید هیات کونگ فو، آغاز مسابقات تنیس ساحلی در گرگان و مدال آوری اسکواش بازان گلستانی در مسابقات کشوری از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز چهارشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ تیم ملوان بندرگز در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فردا پنجشنبه در مجموعه ورزشی ساحلی امام رضا (ع) این شهر میزبان ایفا اردکان یزد است.
ملوانان نیم فصل اول مسابقات را با قعرنشینی به پایان برد.
**
در مسابقات اسکواش بین المللی یزد جونیور که از ۳۱ خرداد تا ۳ تیر و با حضور ۲۲۰ اسکواش باز در دو بخش دختران و پسران در یزد برگزار شد، نرگس سلطانی بازیکن گرگانی در رده سنی زیر ۱۵ سال دوم شد و آرمین احمدی دیگر ورزشکار این شهر در رده سنی زیر ۱۵ سال به طور مشترک در جایگاه سوم ایستاد.
**
حمید رضا اسکندری رئیس فعلی هیأت کونگ فو گلستان با کسب ۱۹ اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.
**
تیم زنیت روسیه در یک دیدار دوستانه با گلزنی سردار آزمون مهاجم گلستانی خود از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر تیم لوسکی صوفیا را شکست داد.
**
مسابقات شطرنج مردان چهارمین دوره المپیاد ورزشی گلستان با شرکت ۸ تیم و ۳۲ ورزشکار در خانه شطرنج بندرگز برگزار شد.

در بخش تیمی این مسابقات، تیم‌های گنبد، گرگان و بندرگز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ابوالفضل مقایسه، مهدی صبوری، پوریا مصیبی، ماهان سلیاری، حسین صلیبی و متین عالی نژاد، ۶ ورزشکار برتر این مسابقات شناخته شدند.
**
رقابت‌های مدارس فوتبال شهرستان بندرترکمن در رده زیر ۱۴ سال با قهرمانی تیم پرسپولیس به اتمام رسید و تیم‌های ستارگان و پیشتازان به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
**
رقابت‌های لیگ تنیس ساحلی کشور عصر دیروز سه شنبه به میزبانی گرگان آغاز شد.

در این مسابقات، ۲۱ تنیسور از استان‌های خراسان شمالی، گلستان، مازندران، یزد و کرمان به مدت ۳ روز با هم به رقابت می‌کنند.
**
اردوی آماده سازی تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با ترکیب عبدالرحمن رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی از گلستان در مجموعه ورزشی ساحلی بندرترکمن در حال برگزاری است.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران خود را برای مسابقات جهانی چین آماده می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار