نمایشگاه یک روزه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان گلستان با شعار "رونق تولید، مهارت آموزی و کارآفرینی" با حضور سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان نمونه شهرستان آق قلا افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛  دانش آموزان از مراکز اوقات فراغت مختلف مانند کانون‌ها، دارالقرآن‌ها، مراکز مشاوره، پژوهش سراها، هنرستان‌ها و تشکل‌های دانش آموزی در این نمایشگاه حضور دارند و کارهای تولیدی و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح این نمایشگاه با ابراز خرسندی از افتتاح طرح اوقات فراغت دانش آموزی در شهرستان سیل زده آق قلا گفت: بیش از ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت در ۳۴ رشته کاری امسال در کشور فعال است.

سیدجواد حسینی افزود: این کانون‌ها امسال بیش از چهار میلیون دانش آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: رویکرد آموزش و پرورش در کانون‌ها، افزایش مهارت، کارآفرینی، توجه ویژه به "رونق تولید" و رویکرد تربیت دینی با استفاده از فعالیت‌های تربیت بدنی و جاذبه‌های هنری است.

 

سرپرست آموزش و پرورش امروز دوشنبه برای حضور در آئین کلنگ زنی متمرکز چند پروژه آموزشی در روستای صحنه سفلی آق قلا، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان گلستان و آغاز طرح کشوری اوقات فراغت سال ۹۸ به گلستان سفر کرد.

بر اثر جاری شدن سیل اوایل سال جاری به ۳۰۸ باب واحد آموزشی گلستان آسیب وارد شد که خسارت ریالی وارده به مدارس نیازمند تعمیر و بازسازی در گنبدکاووس، مراوه تپه، مینودشت، کلاله، آق قلا وگمیشان ۲۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار