گلزنی سردار آزمون در دیدار سوپر کاپ روسیه، کسب عنوان نهمی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی دو ستاره چین و حضور 2 ورزشکار گلستان در اردوی تیم ملی گلف از جمله خبرهای ورزشی امروز یکشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در دیدار سوپر کاپ روسیه تیم زنیت در حالی با نتیجه سه بر دو مقابل لوکومیتو مسکو تن به شکست خورد که هر دو گل تیم زنیت در این دیدار را سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی ایران به ثمر رساند.

**

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با قبول شکست در مرحله یک هشتم نهایی تور جهانی دو ستاره کیدونگ چین در برابر لیتوانی به مقام نهم مشترک این مسابقات دست یافتند.

رحمان ریوفی و حامد میرزاعلی با کسب این عنوان علاوه بر افزایش ۲۰۰ امتیازی خود در رنکینگ جهانی، به جایزه هشتصد دلاری این مسابقات دست یافتند.

**

تعدادی از کوهنوردان زن و مرد شهرستان بندرگز به مناسبت هفته عفاف و حجاب به قله ۳۸۱۳ متری کهکشان در ارتفاعات جنوبی گرگان صعود کردند.

**

تیم ملی والیبال ساحلی کارگری ایران با حضور عبداله آذر و امید حسینی دو بازیکن گلستانی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا دست یافت.

**

اردوی تیم ملی گلف جمهوری اسلامی ایران با حضور صالح قلیش لی و هومن محمدان از گلستان در تهران در حال برگزاری است.

**

در مسابقات تیراندازی بنج رست تهران در کلاس هوی ورمینت، صادق قرنجیکی و در کلاس لایت ورمینت، یونس اونق ورزشکاران بندرترکمن موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار