سردار حسین معروفی؛

فرمانده سپاه نینوا گلستان:رسالت وجودی سپاه خدمت به مردم است،آن زمانی که ما توانستیم به خوبی نوکری مردم را بکنیم می توانیم به خوبی فرماندهی کنیم.

1206 خانه در شهر های سیل زده تعمیر شده است/آیت الله نور مفیدی گفت مسئولیت انفجار راه آهن را می پذیرم/تعمیر و ساخت 500 خانه دیگر هدیه ی فرمانده کل سپاه به مردم سیل زده گلستان

به گزارش گلستان24؛صبح امروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشستی خبری با حضور خبرنگاران،گفت:هرجا احساس کنیم مردم نیاز به کمک دارند بدون در نظر گرفتن مذهب و گزایش های سیاسی آنها به کمک مردم می شتابیم.

وی بابیان اینکه طرح جهاد همبستگی طرحی جامع وملی است،خاطرنشان کرد:ما در این طرح به کمک دولت آمده ایم چرا که دولت نمی تواند به تنهایی مشکلات پیش آمده را جبران کند.

سردار معروفی با اشاره به این که سپاه از روز اول سیل به کمک مردم آمده،خاطرنشان کرد:سپاه بعد از سیل هم باید به کمک مردم بشتابد چرا که فلسفه وجودی و رسالت سپاه کمک کردن به مردم است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به طرح جهاد همبستگی،تصریح کرد:ما در این طرح سه شاخه را دنبال میکنیم که هر مغازه دار یک کالا،هر مسجد یک خانه و هربانک یک مدرسه را جهت ساخت وتعمیرات را تقبل کنند.

وی بابیان اینکه شاید یک مسجدی توان هزینه  کامل برای یک خانه را نداشته باشد،خاطرنشان کرد:اگر مسجدی از لحاظ مالی توان آنچنانی ندارد بیاید 30درصد ساخت خانه ی را تقبل کنند.

سردار معروفی،اذعان کرد مددجویان بهزیستی ومددجویان کمیته امداد جزو اولین گروهی هستند که کار باز سازی و ساخت خانه را برای آنها انجام میدهیم.

وی با اشاره به اهمیت تقریب مذاهب برای سپاه،خاطرنشان کرد:همانطور که گفته شد در کمک رسانی برای ما مذهب مردم مهم نیست و به همین منظور ما روستای تازه آباد را مبنای طرح جهاد همبستگی گذاشتیم که هم از قوم ترکمن وهم بلوچ وسیستانی در آن حضور دارند.

فرمانده سپاه نینوا با بابیان اینکه 137 خانه در حال تعمیر و 29 خانه در حالت ساخت مجدد است،تصریح کرد:در حال حاضر 1206 خانه در شهرهای سیل زده استان تعمیر و واگذار کرده ایم که 36 خانه در آق قلا و 48 خانه در گنبد وبقیه آن در دیگر شهر های سیل زده استان بوده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه سپاه های استان خراسان رضوی وگیلان نیز جهت ساخت وساز به کمک ما آمده اند،خاطرنشان کرد سپاه نینوای استان گلستان به تنهایی 400 خانه را  در شهرستان آق قلا تعمیر کرده است.

ویافزود:سردار سلامی فرمانده کل سپاه به غیر از مواردی که ما در حال حاضردر دستور کار داریم هزینه تعمیر وساخت500 خانه دیگر را تقبل کرده است که این هدیه ای از سوی فرماندهی کل سپاه به مردم سیل زده گلستان است.

فرمانده سپاه نینوا با تاکید براینکه تمام فعالیت های سپاه کارشناسی شده بوده است،خاطرنشان کرد:در بحث انفجار راه آهن وزیر کشور،رئیس مجلس از من درخواست انفجار راه آهن را کردند وخود آین الله نور مفیدی به بنده گفتند مسئولیت اینکار را من خودم می پذرم و شما این انفجار را انجام دهید.

وی ادامه داد:بعد از این که از سوی برخی از مسئولین برعلیه این انفجار موضع گیری شد هیچکسی نیامد بگویند که ما درخواست انفجار راه آهن را کرده ایم.

سردار معروفی با باین اینکه رسالت سپاه خدمت و نوکری مردم است،تصریح کرد:به جای این موضع گیری های غلط بیاییم فکری به حال آینده استان کنیم و ببینیم چکار باید انجام داد تا مشکلات مردم حل شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار