فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن با گرفتن شجاعت و تغییر محاسبه می‌خواهد محتوا و هویت انقلابی را از ما بگیرد، گفت: تغییر محاسبه یعنی تردید در حق بودن، تردید در اعتقاد و انقلابی‌گری که این تغییر محاسبه عامل به‌وجود آمدن حادثه کربلا بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان: تلاش دشمن برای تغییر محاسبات مردم و مسئولان؛ کشور به گفتمان مقاومت نیاز دارد

به گزارش گلستان 24 : سردار حسین معروفی در جمع نیروهای ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان اظهارداشت: دشمن با اعتقادات و روح ایمان ما روبرو شده و به دنبال تهی کردن جامعه و سست کردن ایمان ما است.

وی افزود: در کشورهای همسایه نیز جمهوری اسلامی وجود دارد اما دشمن با وجود آنها مشکل ندارد اما در کشور ما به دنبال تغییر محتوا و ماهیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه دشمن باگرفتن شجاعت و تغییر محاسبه می‌خواهد محتوا و هویت انقلابی را از ما بگیرد، خاطرنشان کرد: تغییر محاسبه یعنی تردید در حق بودن، تردید در اعتقاد و انقلابی‌گری که این تغییر محاسبه عامل به‌وجود آمدن حادثه کربلا شد.

وی به حضور نیروهای مسلح از جمله سپاه در سیل اخیر هم اشاره کرد و گفت: رسالت ما همین است و اگر به کمک مردم نمی‌رفتیم باید درآخرت پاسخ می‌دادیم.

سردار معروفی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به عزت و اقتدار ملت ایران بیان داشت: همه دنیا می‌خواهد ترامپ را ببیند اما امام خامنه‌ای حتی او را لایق دریافت پیام ندانست و این همان ایمان عملی است. امروز بزرگترین ودیعه الهی برای ما داشتن رهبری فرزانه و حکیم است.

وی با تأکید براینکه امروز به گفتمان مقاومت در جامعه نیاز است، ادامه داد: روزی درعرصه دفاعی حتی فشنگ نداشتیم در صورتی که امروز ارتش جمهوری اسلامی زیردریایی می‌سازد.

وی بیان داشت: عده‌ای می‌خواهند گفتمان مذاکره را کم هزینه‌تر جلوه دهند که رهبر معظم انقلاب درسخنرانی خود فرمودند هزینه سازش بیشتر از مقاومت است.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار