رضایی گفت: شهرک‎های خانه‎سازمانی یک نیاز جدی برای مرزبانان غیور ما به شمار می‎رود و ساخت ۱۲ تا ۱۵ هزار واحد را در دستور کار قرار دادیم.

ایجاد بیش از ۱۲ هزار خانه‎سازمانی در قالب شهرک برای مرزبانان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سردار قاسم رضایی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مرز گلستان مشکل تردد غیر مجاز و به نوعی اختلاف مرزی وجود ندارد.

 

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با وجود این میزان امنیت باز نیاز است که در جهت حفظ وضعیت موجود و ارتقاء وضعیت اجازه ندهیم هیچ بدخواهی به نوعی بین مرزبانان و مرزهای جغرافیایی خدشه‎ای وارد کند.

 

رضایی متذکر شد: در حوزه دریا و خشکی باید توانمندی خود را ارتقاء دهیم و کشورهای همسایه مثل ترکمنستان برای حفاظت مرزهای خود اقدامات خوبی انجام دادند و دولت مجلس نیز حمایت‎های خوبی از مرزبانی دارد.

 

وی گفت: کمک به ایجاد شهرک‎های خانه سازمانی یک نیاز جدی است و بالغ بر 12 تا 15 هزار واحد خانه سازمانی برای مرزبانان باید ایجاد کنیم.

 

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: مرزبانی جزو مشاغل سخت است و دور از خانواده‎ها مرزبانان ما خدمت می‎کنند و لازمه خدمات شایسته شهرک‎های خانه‎سازمانی است که دولت در رده های مختلف آن را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

 

رضایی با بیان اینکه امیدواریم به طور کامل در سال ۹۹ دولت برای این مهم برنامه‎ریزی کند، افزود:  تقویت شناور در حوزه دریا باید اتفاق بیفتد و دو هفته گذشته شناورهای نیمه سنگین را با اقدامات وزارت دفاع و صنایع به ناوگان دریایی جنوب تحویل دادیم.

 

وی گفت: 9 فروند دیگر نیز در دست ساخت است که به زودی ساخت آن به پایان می‎رسد و بخشی از این ناوگان دریایی به حوزه اترک و شرق استان مازندران ارسال می‎شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار