مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ در استان با حضور ناظر کشوری به پایان رسید.

پایان دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی امداد و کم‌های اولیه با هدف یکسان سازی سطح دانش و آگاهی شرکت کنندگان و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و همچنین تامین و تقویت کادر مربیان آموزشی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی افزود: ارتقاء سطح علمی و عملیاتی شرکت کنندگان حائز اهمیت است و با افزایش سطح کمی و کیفی دوره‌های آموزشی سعی کردیم امدادگران و نجاتگرانی که مشارکت و فعالیت خوبی با جمعیت هلال احمر را داشته اند، در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی ادامه داد: این دوره بصورت تئوری و عملی برگزار شد و سرفصل‌های آموزشی آن در دو بخش روش‌های تدریس و انتقال آموخته‌ها و همچنین مهارت‌های امدادی از جمله آشنایی با اندام‌ها و دستگاه‌های مختلف بدن، تریاژ، cpr، فوریت‌های پزشکی، آسیب‌های استخوانی، مفصلی و عضلانی، تروما و انواع آن، کیف نجات، انواع حمل مصدوم، اطفاء حریق و اسکان اضطراری بوده است.

هروی گفت: تعداد ۴۵ نفر از شرکت کنندگان موفق شدند دوره را به پایان برسانند و شرکت کنندگانی که دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه کد ۳ را با موفقیت گذرانده اند می‌توانند کمک‌های اولیه را در سطح استان و همه شهرستان‌ها به متقاضیان و داوطلبان آموزش دهند.

دوره آموزشی تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه به مدت ۶ روز در استان گلستان برگزارشد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار