مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از آغاز فعالیت سامانه مجازی بار در این استان خبر داد.

فعالیت سامانه مجازی بار در استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت و همکاری رانندگان و تشکل‌های صنفی استان گلستان طرحی را تحت عنوان سالن اعلام بار فضای مجازی امروز استارت خواهیم زد.

وی تصریح کرد: به طور میانگین در استان گلستان به صورت روزانه یک‌هزار و 600 الی یک‌هزار و 700 ناوگان باری به نقاط مختلف کشور  بارگیری می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ابراز کرد: امروز طرح سالن اعلام بار فضای مجازی در شهرستان گرگان به صورت آزمایشی انجام می‌شود و حدود 400 ناوگان باری (کامیون) از شهرستان گرگان بارگیری می‌کنند.

میقانی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این سامانه با هدف توزیع عادلانه بار، شفاف‌سازی روابط بین راننده و شرکت‌های حمل و نقل است و امیدواریم که یکسری از چالش‌هایی که در روند کاری این عزیزان به وجود می‌آمد با این طرح مرتفع شود.

وی اذعان کرد: با راه‌اندازی این اپلیکیشن ما تخمین می‌زنیم که 50 درصد از رانندگان از گوشی‌های هوشمند برخوردار هستند و رانندگانی که از گوشی هوشمند برخوردار نیستند در شرکت‌های حمل و نقل فضایی مهیا شده است و با نصب تبلت‌هایی در این شرکت به رانندگان آموزش‌های لازم را می‌دهد.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: رانندگان می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه 10002121 پیامک کنند و سپس اپلیکیشن سامانه مجازی بار را نصب کند و اقدامات خودش را اجرایی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار