امام جمعه کلاله گفت: امنیت ابعاد مختلفی دارد که در ایجاد آن باید دستگاه های متولی در کنار نیروی انتظامی باشند.

برخی با شیوه های مختلف، درصدد تخریب جایگاه پلیس هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله اظهار کرد: مسلما قانون به تنهایی نمی تواند مانع هنجارشکنی و قانون شکنی ها شود؛ لذا قانون برای اجرا نیازمند مجری می باشد که این مجری در کشور ما نیروی انتظامی است.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر شاهد برخی هنجارشکنی ها و قانون شکنی ها در سطح کشور هستیم که در حال فراگیر شدن در سطح جامعه است.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با بی قانونی در راستای وظایف تعیین شده آن است و باید این وظیفه را بصورت قاطع و‌ جدی انجام دهد و در جهت انجام وظیفه با هیچ کس مماشاتی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام کشیری گفت: متاسفانه برخی با فیلم گرفتن و انتشار آن در فضای مجازی، درصدد تخریب جایگاه پلیس و ایجاد جوی بازدارنده در نیروهای خدوم پلیس هستند؛ فارغ از اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران براساس قانون مقتدرانه با هنجار شکنی ها برخورد خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان کلاله با اشاره به سخنان سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور مبنی بر تنهایی نیروی انتظامی، تاکید کرد: امنیت ابعاد مختلفی دارد که در ایجاد آن باید دستگاه های متولی در کنار نیروی انتظامی باشند.

وی با حمایت از برخورد قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنی ها و بی قانونی ها، گفت: می طلبد نیروی انتظامی بدون در نظر گرفتن حواشی، در حیطه کاری خود اقدامات لازم را مبذول کند؛ چرا که مردم ایران به این نتیجه که امنیت به این راحتی بدست نمی آید، رسیده اند.

حجت الاسلام کشیری در پایان تاکید کرد: دشمنان با توطئه بدحجابی به جنگ بنیان خانواده های اسلامی رفته اند؛ لذا باید همه در کنار هم برای خنثی سازی این توطئه ها اقدام کنیم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار