حمیدی گفت: دولت الکترونیک برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مردم در نظر گرفته شده و باید به آن اهتمام داشته باشیم.

دستگاه‌های کم‌کار در بکارگیری از بستردولت الکترونیک در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی» امروز(پنجشنبه ۳ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: آذر ماه اجلاسیه نماز را در سطح ملی در استان گلستان میزبانی خواهیم کرد.

 


فرماندار گرگان به تحریم‌های اقتصادی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: اگر تنها به مذاکره دلخوش باشیم و از مذاکره به نتیجه نرسیم مشکلات بیشتری در کشور ایجاد می‌شود و مقام معظم رهبری و مسئولان سه قوه درست تشخیص دادند و باید با مقابله با استکبار ضربه شصتی به دشمنان نشان دهیم.

 


حمیدی گفت: اگر مستکبران دست از پا خطا کنند جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی با هیچ کشوری تعارف ندارد.

 


وی بیان کرد: در انتهای سال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و وزارت کشور از ۱۶ خرداد وارد فاز اجرایی انتخابات شده است.

 


فرماندار گرگان تاکید کرد: اگر بنا است مقاومت کنیم باید مقاومت را از روش درست انجام دهیم و مقاومت تنها در حوزه اقتصاد نیست و مقاومت در جمع مدیران این است که اعتماد مردم به دولت افزایش دهیم و نباید اجازه دهیم اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی کم شود.

 


حمیدی متذکر شد: امسال شرکت گسترده مردم در انتخابات میزان و معیار جنگ ما با دشمنان است.

 


وی افزود: برای حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای باید درست کار کنیم و مردم ما هرجایی نیاز بوده که به خیابان‌ها بیایند و از انقلاب دفاع کنند حضور داشتند و باید ایجاد آرامش و اعتماد در جامعه را گسترش دهیم.

 


فرماندار گرگان با بیان اینکه در ۶ ماهه دوم سال با توجه به سال انتخاب نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست، افزود: مشکلات و محدودیت‌های زیادی در انجام کار داریم و مدیران جهادی باید با تنگناها کار کنیم.

 


حمیدی گفت: کمیته تکریم از ارباب رجوع در جلسه شورای یرنامه‌ریزی تعریف خواهیم کرد و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در  تکریم از ارباب رجوع ارزیابی کنند.

 


وی افزود: دولت الکترونیک برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مردم در نظر گرفته شده و باید به آن اهتمام داشته باشیم.

 


فرماندار گرگان با بیان اینکه دولت الکترونیک موضوع پیچیده نیست و باید این مهم اتفاق بیفتد، افزود: بنیاد مسکن از سال گذشته تا کنون، تعزیرات حکومتی، فرآورده های نفتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون روستایی، انبوه سازان مسکن، نماینده استان قدس رضوی، اداره گاز شهرستان، اداره غله، اداره زندان‌ها، کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان شهرستان، راه و شهرسازی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، بمیه سلامت، دخانیات، اداره اوقاف، فنی حرفه شماره ۲، تامین اجتماعی شماره ۲، دانشگاه پیام نور و ... از بست دولت الکترونیک در شهرستان به خوبی بهره نمی‌گیرند.

 

حمیدی گفت: تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بر اساس مصوبه شورای اداری شهرستان گرگان باید همه کولرها خاموش شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار