هادی هاشمیان در جمع اصحاب رسانه؛

مدیر کل دادگستری استان:اصحاب رسانه دقت کنند فعالیتشان در چهارچوب قانون باشد.

تا من در دادگستری باشم به هیچ کسی اجازه نخواهم داد به صورت غیر قانونی برای خبرنگاران مزاحمت ایجاد کند

به گزارش گلستان24؛صبح امروز هادی هاشمیان مدیرکل دادگستری استان گلستان به مناسبت هفته خبرنگار در جلسه ای  به میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت:به علت حضور خبرنگاران خیلی از فساد ها آشکار می شوند.

وی ادامه داد: حتی فساد هایی که در درون قوه قضاییه وجود داشت به علت همکاری اصحاب رسانه آشکار و موجب شد تا آن فساد ها برطرف شود.

 هاشمیان با اشاره به این که دادگستری از خبرنگاران در چهارچوب قانون حمایت می کند،یادآور شد:ما شعبه رسیدگی به مسائل مطبوعات ورسانه تشکیل داده ایم که هیئت منصفه آن از جنس خود اصحاب رسانه است.

مدیر کل دادگستری استان گلستان با اشاره به شکایت استاندار سابق نسبت به یک رسانه،تصریح کرد:آقای هاشمیان استاندار سابق گلستان از یک رسانه شکایت کرده بود که در هیئت منصفه نسبت به این رسانه علام برائت شد و پرونده این رسانه که شاکیش استاندار بود مختومه شد.

 هاشمیان با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای امنیت شغلی نیستند،خاطرنشان کرد:اصحاب رسانه سعی کنند تمام کارهایشان را بر طبق قانون انجام دهند چراکه اگر غیر از این باشد یک فرد عادی هم می تواند از رسانه ها شکایت ودر نهایت آنها را محکوم کند.

وی در پایان تصریح کرد:تازمانی که من در دادگستری استان گلستان حضور دارم نمی گذارم هیچکسی به صورت غیر قانونی برای اصحاب رسانه مزاحمت ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار