معاون هنری و سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان در شامگاه شنبه ٩ شهریور ماه در سالن نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان خبر داد.

ابقای هیات مدیره پیشین انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان

گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو ضمن اشاره به روند شکل گیری انتخابات و همراهی و همکاری اعضا شورای مشورتی و قوانین مربوط به آن گفت: بر اساس قوانین و مقررات تنها اعضای هسته مرکزی گروه های نمایشی ثبت شده (٧٤ نفر) توانستند در انتخاب شرکت کنند  و رای خود را در صندوق بیاندازند..

وی ادامه داد: هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی متشکل از سه نفر  است که در این انتخابات سید مهدی صمدی با کسب ٥٠ رای، محمد حسن رستمانی با ٤٦ رای و  مرتضی ملک محمودی با ٣٥ رای بیشترین آرا را از آن خود کردند و با این انتخاب؛ رای دهندگان مجددا این سه نفر که در دوره ی اول انجمن نیز عضو هیات امنا بودند را در سمت خود ابقا کردند.

رضا یازرلو با قدردانی از حضور نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی در این انتخابات، خاطر نشان کرد: همچنین احمد جهانی راد با کسب ٢٥ رای به عنوان علی البدل هیات مدیره و سید رهبان مسلمی عقیلی با کسب ٢٦ رای به عنوان بازرس از سوی رای دهندگان برگزیده شدند.

یادآوری می شود در این دوره از انتخابات ٧ نفر برای حضور در هیات مدیره و ٣ نفر برای سمت بازرس کاندیدا بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار