دبیر مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی مونسان را گزینه مناسب وزارت میراث فرهنگی و گردشگری خواند.

نظر مثبت دبیر مجمع نمایندگان گلستان برای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری

گزارش گلستان ۲۴؛ نبی هزارجریبی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما  با بیان اینکه مناسب‌ترین گزینه برای وزارت گردشگری شخص دکتر مونسان است ، اظهار کرد : ایشان اقدامات خوبی در میراث فرهنگی کشور انجام داده است.

هزارجریبی افزود : اقدامات بسیار خوبی در دوره مدیریت آقای مونسان در حوزه انتخابیه اینجانب شده که می توان به احیای پل تاریخی آق قلا که یکی از ارزشمند ترین آثار باستانی این استان است اشاره کرد و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال مرمت و بازسازی به اتمام رسید و سبب بازگشایی این اثر ارزشمند گردید.

وی بیان کرد : توجه به حوزه گردشگری استان یکی از دغدغه های مهم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است، از این رو مجمع نمایندگان استان اعتبار خاصی برای گردشگری قایل هستند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا اضافه کرد : احداث بزرگترین بازارچه دایمی صنایع دستی شمال کشور در شهرستان آق قلا یکی دیگر از اقدامات بسیار ارزنده دکتر مونسان در جهت حمایت از هنرمندان صنایع دستی است که این مهم می تواند کمک شایانی به توسعه صنایع دستی شهرستان آق قلا و باعث رونق فروش و ارزآوری بهتری با توجه به اینکه شهرستان اق قلا شهر مرزی است را شاهد باشیم.

هزارجریبی یادآور شد : در دو سال گذشته بیش از 130 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان به بهره برداری رسیده که تنوع در ساخت بوم گردی های سنتی باعث جذب و ماندگاری مسافران شده گردشگران داخلی و خارجی استقبال بسیار خوبی از این اقامتگاه ها داشته اند و نکته بسیار مهم در این خصوص استقبال گردشگران خارجی از این اقامتگاه ها بود و امروز شاهد رشد 20 درصدی حضور گردشگران خارجی در این استان و اقامت آنها در این بوم گردی ها باشیم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار