مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از تحصیل بیش از 360 هزار دانش‌آموز در استان خبر داد.

2 هزار و 500 مدرسه در گلستان فعال می‌شود

گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری‌راد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در مهرماه سال جاری بیش از 360 هزار دانش‌آموز در استان گلستان به تحصیل مشغول می‌شوند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان گلستان از اسفندماه سال گذشته اقدامات لازم اعم از سازمان‌دهی فضای آموزشی، سازمان‌دهی نیروی انسانی و غیره را برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه انجام داده است.

*2 هزار و 500 مدرسه در گلستان فعال می‌شود/ بیش از 12 هزار کلاس درس برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از فعال بودن 2 هزار و 500 مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان در استان خبر داد و ابراز کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از 360 هزار نفر دانش‌آموز در استان گلستان به تحصیل مشغول خواهند شد.

گوهری‌راد خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 12 هزار کلاس درس برای تحصیل دانش‌آموزان در سطح استان گلستان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری خوشبختانه هیچگونه مشکلی برای آموزش تحصیلی دانش‌آموزان وجود ندارد و با کمک‌هایی که طی چند هفته اخیر توسط وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین نیروی انسانی صورت گرفت خوشبختانه کمبود نیروی انسانی را در آموزش و پرورش استان گلستان را نداریم.

* کلاس‌های درس در مناطق سیل‌زده و سایر مناطق استان برای شروع تحصیل دانش‌آموزان آماده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: انشاالله طی چند روز آینده آخرین وضعیت سازمان‌دهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان گلستان اتفاق خواهد افتاد و کلاس‌های درس در مناطق سیل‌زده استان گلستان و سایر مناطق استان برای شروع تحصیل دانش‌آموزان آماده است.

گوهری‌راد در خصوص حمایت از دانش‌آموزانی که امکان رفتن به مدرسه را ندارند، ابراز کرد: تقریبا در مقطع ابتدایی مشکلی در راستای حمایت از دانش‌آموزانی که به دلیل مشکل مالی از رفتن به مدرسه محروم می‌شوند را نداریم 25 هزار دانش‌آموزی که در دوره متوسطه اول و دوم از تحصیل بازماندند مربوط به کل دوره‌های 12 ساله است یعنی از مقطع اول ابتدایی تا سال 12 است که طی سال‌های متفاوت از تحصیل بازماندند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار