استاندار گلستان پس از وقوع حادثه مرگبار صبح امروز در شرق گلستان، دستور بررسی ویژه و رسیدگی کامل به مصدومان این حادثه را صادر کرد.

دستور استاندار گلستان برای رسیدگی به مصدومان تصادف صبح امروز گنبد

گزارش گلستان ۲۴؛ به گفته علی یازرلو مسوول روابط عمومی استاندار گلستان، هادی حق شناس در تماس با مدیران دانشگاه علوم پزشکی از آنان خواست اقدامات پزشکی مورد نیاز مصدومان را با حداکثر توان و ظرفیت های موجود در استان انجام دهند.

او همچنین از نهادهای مربوطه خواست علل و دلایل وقوع این حاثه را به طور ویژه بررسی و نتایج آن را اعلام کنند.

بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه تریلی حامل سیمان در جاده گنبدکاووس به داشلی که صبح امروز رخ داد، تاکنون هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

طبق اعلام فرماندار گنبد کاووس، این حادثه که ساعت هفت صبح امروز در جاده گنبدکاووس به داشلی برون (سه کیلومتر بعد از سه راهی قره ماخر) رخ داد، منجر به وقوع حریق در مینی بوس شد.

به گفته وی: مسیر حرکت تریلی حامل سیمان از گنبدکاووس به سمت اینچه برون و مسیر حرکت مینی بوس که ۲۴ سرنشین داشت از شهرستان مراوه تپه به سمت گنبدکاووس بود.

فرماندار گنبد کاووس اظهار داشت: نیروهای اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر بلافاصله در محل حضور و مصدومان و جان باختگان این حادثه را به دو بیمارستان تامین اجتماعی و شهید مطهری این شهر منتقل کردند.

در همین پیوند سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه نیز به ایرنا گفت که به دلیل شدت برخورد و آتش گرفتن مینی‌بوس تعداد کشته شده‌ها و مصدومان این حادثه بالاست و درحال جمع‌بندی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار