بائیان گفت: فعالان حوزه مد و زیبایی در حوزه مدیریت نوین و مدل ‎های نوین کسب ‎و کار وارد نشدند به همین دلیل مشکلات فراوانی در حوزه افزایش فروش، توسعه کسب‎ و کار و رضایتمندی مشتریان دارند.

ضرورت توجه به مدیریت نوین و مدل های کسب و کار

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی بائیان» امروز(سه شنبه 2 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهارت ‎های فردی، مدیریت ارتباط با مشتری، اهمیت و جایگاه برندسازی و نحوه بازاریابی و فروش در حوزه مد و زیبایی از محورهای گردهمایی فعالان حوزه مد و زیبایی شمال کشور است.

 

بنیانگذار و مدیرعامل مؤسسه آموزشی و پژوهشی کسب ‎وکار دوست خوب ادامه داد: معمولاً فعالان حوزه مد و زیبایی همیشه در حال توسعه تخصص خود هستند اما در حوزه مدیریت نوین و مدل ‎های نوین کسب ‎و کار وارد نشدند به همین دلیل مشکلات فراوانی در حوزه افزایش فروش، توسعه کسب‎ و کار و رضایتمندی مشتریان دارند.

 

بائیان یادآور شد: ما با برگزاری گردهمایی مد و زیبایی درصدد هستیم به فعالان حوزه مد و زیبایی و کسانی که علاقه ‎مند به فعالیت در این حوزه‎ها هستند کمک کنیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد: گردهمایی سالانه مد و زیبایی بتواند به فعالان حوزه مد و زیبایی کمک کند تا بتوانند از ظرفیت ‎ها و فرصت‎ های پیش‎رو بهره بیشتری ببرند و نسبت به رقبا خدمات بهتر و باکیفیت ‎تری را به مردم ارائه کنند.

 

بائیان تأکید کرد: در حال حاضر استفاده از شیوه‎ های نوین در آموزش از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است که همین مهم موجب شده تا در این راستا گام برداریم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار