ایجاد پارک ایمنی کودک در گرگان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در بندرگز و مراسم دانش آموختگی علمای اهل سنت گمیشان از جمله خبرهای امروز پنجشنبه گلستان است.

خبرهای کوتاه پنجشنبه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در شش ماه نخست سال جاری ۱۴۹ مصدوم ناشی از حواث مختلف را به مراکز درمانی منتقل کردند.

 محمدعلی هروی افزود : در این مدت به پنج هزار و ۶۷۴ آسیب دیده و دو هزار و ۴۰۵ مصدوم خدمت رسانی شد.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در ۶ ماه نخست سال هزار و ۲۴۴ عملیات اعم از جاده ای، ریزش آوار، کوهستان و هوایی را پوشش دادند.

**

تیم دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای نیازآباد بندرترکمن در غرب استان به اهالی این روستا خدمات رایگان داندانپزشکی ارایه کردند.

**

نایب رییس شورای شهر گرگان گفت:  پارک ایمنی برای آموزش نکات ایمنی به کودکان به ویژه مهدکودک‌ها در سازمان آتش‌نشانی گرگان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با همکاری مهدهای کودک مباحث و نکات ایمنی در قالب نمایش فیلم و عکس به همراه برخی بازی‌ها در پارک ایمنی گرگان به کودکان آموزش داده می‌شود.

**

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه صنایع دستی به مدت چهار روز در محل پلیس راه شهر بندرگز با غرفه های میناکاری، خراطی، قلاب بافی و جاجیم بافی روستای متکازین کار خود را آغاز کرد

**

مراسم دانش آموختگی طلاب حوزه علمیه در روستای آرخ بزرگ از توابع بخش گلدشت شهرستان گمیشان با حضور فرماندار و جمع کثیری از علما و روحانیون و مردم شهرستان برگزار شد.

**

جمعی از اهالی هنر و فرهنگ شهرستان  بندرترکمن به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل ایثارگر و شاعر این شهرستان عبدالجبار قان یخمزی از وی تجلیل کردند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار